Välkomna till Tivoli Empatia!
Vinkar till alla!!!
Är hemma i villan efter en mysig jul hos mina föräldrar. Helt smärtfria resor hittills!
Vinkar till alla!!!
Är hemma i villan efter en mysig jul hos mina föräldrar. Helt smärtfria resor hittills!
Vissa indikationer finns på att Pirr fick en dotter på julafton.... Grattis om jag gissat rätt!!
/snokande Vickan...
Snaily - fy vad jobbigt det lät!! *kramar om*
Porchez - pannacotta är enkelt att få med sig. Schysst chokladmousse också. Eller den gamla klassikern cheesecake....
*skickar kramar till alla som behöver en*
Ore - skojiga julklappar. Själv har jag sällan saknat hushållsassistent... Och mina föräldrar har också en gammal Kenwood... dock inte trådrekordgammal eftersom de gifte sig 73. Från samma tid är symaskinen som numera står hemma hos mig. Vrålhightech men jag använder den sällan...
Ego - har varit på utflykt till jättegallerian på M i grannstaden. Dels var det myyyycket folk och jag blev matt i huvudet... Dels Parnassia - så träffade jag vår killkompis med rötter i den där staden och hans trevliga fästmö! Trevligt!
Nu laddar vi för morgondagens resa till sväronen och julfirande del två. Trollets favoritleksak är för tillfället gummidörrstoppen som vi har i vardagsrummet...
Snorkis - extra kram till dig!!
Snokandet bekräftat! Pirr fick en dotter på juldagen!
/eder detektiv
kram till er alla!!