Välkomna till Tivoli Empatia!
oupsie - Kram! De sista månaderna av mina graviditeter har jag inte gjort mycket vettigt och ingen har ens lyft på ögonbrynen. Och då har jag haft MYCKET enkla graviditeter! Dvs låt dig själv vara bara gravid nu, skit i kursen och skit i känslan av misslyckande om du kan, för du har ingen anledning att känna dig misslyckad!!
(Och det verkar redan nu gett resultat med dubbla piller faktiskt, hurra!! Fast kanske är det för tidigt att ropa hej...)
klockarbol - Underbar dekorbild, klart du ska ha såna!!! Tänkte väldigt mycket pippi långstrump när du nämnde gult och rosa kök, men nu tror jag det blir finfint!
msw - Håller tummarna för att du får resultatet du hoppas på idag, och att det blir op snart om det är det som krävs. OCH framför allt att den open gör slut på problemet för evigt!
snorkis - Kan bara instämma med övriga talare, tillåt dig känna alla känslor och känn ingen skuld över det! Men jag skickar också en stor varm kram, för jag fattar att det är jobbigt att känna som du gör!!
hattis - KRAM till dig också, skit med kroppen som beter sig!!!
Årsbudget gör vi också, men inte varje år. Fast nu är det hög tid för en ny!! Vi har skandiabanken som gemensam bank, och de har jättebra verktyg att ha som underlag (man kan aktivera "sammanställning" på ett konto, och sen kan man ta ut statistik inom olika kategorier, t ex mat - då räknar den ihop allt man handlat från det kontot på ica, coop, etc automatiskt).