• Oupsie

Välkomna till Tivoli Empatia!

sorry

• Oupsie

F'låt Nenne, inte schysst att dyka upp sådär.

• Oupsie

Men du, nu när trådarna inte stängs längre så kanske du får chans på 69 tusen någon gång i framtiden .

• Oupsie

Satt och tittade på TV med maken men helt plötsligt så övergav han mig, så jag tänkte att jag skulle titta in här en stund.

Nenne, ska ni iväg på semester? Skidsemester?

• Oupsie
    nennesjuttioåtta skrev 2011-01-04 23:08:11 följande:
    så det här kommer bli en forevertråd?
    Ja, jag undrar om de verkligen har tänkt igenom det där med att låta trådarna hålla på i evighetens evighet... det kommer att bli en lååååång tråd det här.
  • Oupsie
    nennesjuttioåtta skrev 2011-01-04 23:09:54 följande:
    oupsie – jupp, här ska åkas SKIDOOOOOooooooooooohrr....
    Trevligt, tror jag, om man kan åka skidor . Jag har aldrig fått lära mig åka skidor.

Men jag gillar semester i alla fall, så jag förstår att det är kul med skidsemester, om man kan åka skidor...
  • Oupsie

Semester varje dag? Jag har idag fått lära mig hur hårt arbete som vi har framför oss när vi ska ta hand om ett spädbarn.

• Oupsie

Nenne, ja det kan ju vara något. Jag får gå i skidskola med barnen .

• Oupsie

Tack alla gulliga för era värmande ord. Det är skönt att höra från någon annan, och det börjar sjunka in, att det faktiskt är helt ok att inte orka göra allt.

• Oupsie
    nennesjuttioåtta skrev 2011-01-04 23:19:08 följande:
    eller spädbarn skrev du ju. De brukar man inte hitta där. Vad hände?!?! 
    Jag har ju haft lite jobbiga känslor under den här graviditeten och kuratorn som jag går hos tyckte att det vore bra om jag och maken tillsammans träffade en annan kurator som arbetar med förlossningsdepressioner, i förebyggande syfte. Så vi har varit där idag och fått en del tips på hur vi ska förebygga en eventuellt depression, och hur vi, eller mest maken, ska göra efter förlossningen.
Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!