Välkomna till Tivoli Empatia!
Ska kolla in länken Vickan!
Tack för din hjälp gumman, och tack AM med. Gulliga ni!
Ska kolla in länken Vickan!
Tack för din hjälp gumman, och tack AM med. Gulliga ni!
Underkläder med leopardmönster har jag redan och även en bikini nederdel Ha ha ha
Jag ska bara "stämma" av lite så kanske det går att överaska iaf
Bara han inte har hittat på någon överraskning han med, ,men det tror jag knappast Eller?
Vickan, det var fina hotellrum o lekrum etc i länken, men jag har fått för mig att barnen ska få plaska lite i en pool, de älskar att bada!
Men Snartis, vilket jäkla MIFFO på mvc, jag skulle byta rakt av och ringa o skälla på de, det är ju helt otroligt!
Mysigt med virkningen!!
Louise använde sin filt såååå länge och fortfarande än i dag faktiskt, vi har fått JÄTTE mycket beröm för den Du kan du!
Och det verkar som det blir Vildmarkshotellet, kostade typ 4000 bara och då ingick 2 rätters o ngn mini tur i parken, tycker det var billigt! Ringde maken o kollade om han hade planerat ngt, och då säger han att han hade tänkt på samma som jag
Oddsen är goda att vi drar! I så fall ska jag överaska med lite bubbel på rummet och rosor samt mörk choklad
Bra att du bytt MVC Snartis, det tyckte jag verkligen du gjorde rätt i
Snartis du måste ju vara virkningens urmoder, så duktig som du är! Det kan jag gå i graven på att du är
Fossing, i min bransch är det inte okej att inleda eller snoka om lönen innan, man går på x antal intervjuer och lönen är det som man diskuterar absolut sist. Men då är ju förhoppningsvis den nye arbetsgivaren så inställd på att man ska börja hos dem så de är villiga att betala det som behövs för att få en över
Nähepp, nu ska jag till Järfälla på möte Boring, but have to do it
Mugglan! Hinner du ta en fika på tisdag nästa vecka? Fast jag kommer inte kunna ta mig till dig dessvärre... Har 2 möten i Göteborg och kommer ta tåget ner och något hem, typ flyg eller tåg.... får se vad det blir.
Nu har vi bokat Vildmarkshotellet iaf Det ska bli nice med en liten weekend, även om det inte blir på tu man hand så att säga!