Välkomna till Tivoli Empatia!
Vickan, det borde såg jätte bra ut! Verkligen!
Vickan, det borde såg jätte bra ut! Verkligen!
Min son fick fruktpuré i vällingen för att kunna lära sig att dricka alls Det gick bra!
Lousie började med tetra välling som är lite lenare, sen gick det bara av farten med den vanliga och båda älskar sin välling
hejsan Alla underbara tjejer
Jag har haft en sååååå trevlig helg!
Helt underbar med familjen och vi har slagit rekord i hur mycket man kan hinna en dag med 2 barn.
EGO igår var vi på Eriksdalsbadet klockan 10, då hade vi haft en mysigt frulle alla innan (Victor blev föresten åksjuk och spydde på parkeringen )
Barnen fick lunch där vid 12, sen somnade de i bilen och maken och jag kunde själva inmundiga en trevlig lunch på stan med dem utanför fönstret.
Sen var vi på utflykt på Djurgården och Lidingö (med bil)
Barnen vaknar och vi sitter i solenoch fikar vid KMK (ett kanon ställe vid Djurgårdsbron i sthlm). MYS
Sen går vi på Junibacken i 2 timmar
Avslutar kvällen med pizza hemma tillsammans!
Verkligen skit trevligt och alla var på topp!
I lördags hann vi en långpromenad allihopa, shopping och lördagsdrink
Jag är kär i familjen nu!
Välkommen hem Oupsie och Smint.
Härligt att ni har landat i vardagen!
Jag har inte läst i kapp, så ni får ursäkta!
Nu lunch!
jassa, funkar inte amningen för Smint, jobbigt....
Hoppas det löser sig tjejen!
jag har alltid lyckats bra med den biten (även att jag har myggbett) och har endast hört om hur jobbigt det är när det inte kommer igång ordentligt.
kram
nääää nu lunch!
Och måste bara säga appropå min fina familj att vi övade på 3an i helgen
ååå massa kramar till allas våran kokosboll!
Hoppas verkligen de utesluter allt dumt.
kramis
BS, ja det var sannerligen en super trevlig helg, jag är så himla glad för det. Vissa helger är bara bättre än andra
Vad mysigt ni verkar ha haft det hos Telis! Jag missade det - hade gärna velat se lilla Yngla men det får bli nästa gång
Snaily, hua med tingsrätten. Du har ingenaning om vad det gäller?
hattis kan nog en del om det? Tror jag?
Nu ska jag lämna kontoret för idag
Hårt jobb vissa dagar