Välkomna till Tivoli Empatia!
koko: Nej, det är nog tyvärr för mycket att hoppas på att chefen försvinner... Jag muttrar litet emellanåt över att vi var mitt uppe i ett projekt, som min kollega höll i, vid senaste omorganisationen. Vet nämligen att min kollega vill ha det jobbet som min chef har, och jag tror att han på många sätt skulle vara bättre på det. Tror även att det kunde genomförts då, eftersom det fanns en ledig position som var "ett snäpp åt sidan" för min chef.
Det stämmer annars att 'man blir befordrad upp till den nivå man inte klarar av, och där fastnar man'. Där tycker jag att min chef är...
Spännande (men dyyyrt!) med ombyggnad... Var det 3,4 miljoner offerten var på? Tror vi har lagt ner 2 miljoner på hela vårt hus, och då är det med tomt, det markarbete som gjorts hittills (t.ex. gräva ner jordvärmen), värmesystem, glaserat lertegel till taket, material till garage som ska byggas så småningom, elektroniska prylar. De dyra posterna vi har kvar är trappa och trädgård... Så det låter i mina öron som vansinnigt mycket pengar!
AM: Tråkigt att maken fått dig att surna till, såhär innan alla hjärtans dag och allt...
Tror att jag skippar praliner, och satsar på semlor istället Blev sugen på det nyss...