• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Vilken deprimerande dag med självmordsbombare här i Stockholm.   Låt oss hoppas att det var en ensam galning. Och tacka gud för att han inte lyckades skada fler!

• Telis

PB, ja det här var riktigt, riktigt deprimerande.

Angående trådarna så betyder det kanske att det nu är som på Familjeliv och att den här tråden aldrig kommer att stängas?

• Telis

Åh, vad spännande med snigelbebisen!

2010-12-12 är ju inte heller ett dumt födelsedatum!

• Telis
    Vännerfan skrev 2010-12-12 07:53:27 följande:
    Hej hej!

Inte heller jag har hunnit logga in på evigheter. Långdragna förkylningar uppehåller även oss och det är en grym, migränliknande huvudvärk kopplade till dem. Barnen är iaf friska sedan någon vecka tillbaka.

Hörrni, detta var inte det lättaste. Jag har en pigg 3,5 åring pratandes konstant i ena örat, så jag får nog ge upp och posta nu.
    Fy för sega förkylningar och framför allt för migränen - jag vågar inte tänka på hur jobbigt det måste vara med två små barn samtidigt som man har migrän!

Gulliga pratglada Prinsen! Här håller Televinken på och tjattrar som sjutton och låter sååååå gullig men man fattar ju ingenting så vi ser verkligen fram emot när han säger riktiga saker. Fast jag har ju förstått att man kan bli lite matt av en där ständiga svadan också.

Kram!!
  • Telis

Åh, nu fick jag ett sms: "I ett rasande tempo kom hon ut, vår dotter. 3390 g och 51 cm och alldeles perfekt föddes hon kl 6.08."

GRATTIS snaily med familj!!!!

• Telis

Rasande tempo verkar stämma bra, vilken tur att dom hann in.

• Telis

Åh, jag är lite avundsjuk på snaily. Den där BB-tiden var magisk, även om jag inte förstod det då.

Förlåt att jag inte minns ditt BF, smint, men det du som är näste kvinna på tur eller ligger du efter Oupsie?

• Telis
    Vännerfan skrev 2010-12-12 10:51:26 följande:
    Telis, Ja, nog pratar han allt Prinsen. Och inte nog med det. Man måste hela tiden TITTA också! Tittamamma, tittamamma, baraengångtittamamma. Ibland är jag taskig och säger åt honom att han måste titta på MIG. Nej, nej, i minst en kvart vännen, måste du titta på MIG!!
  • Telis

PB, vad mysigt med lussebak med hela familjen!

Jösses alltså, jag läste nyss på FL om en tjej som har fyra barn, ett på 2,5 år, ett på 1,5 år och så två tvillingar på 8 månader. Jag blev matt bara av att läsa om det.

Här har maken och jag gått och gått och gått som två ostkrokar med Televinken i många månader eftersom han har vägrat att göra något annat men nu ÄNTLIGEN törs han gå (med stöd) utan att hålla i någon av oss. Vilken FRÖJD för maken och mig (och våra ryggar) att kunna ligga i varsitt soffhörn (och muffla godis) och kunna titta på medan Televinken vandrar runt soffbordet alldeles själv och kastar ner allt på golvet som finns på bordet!

• Telis

Grattis melondoft!

Lappis, nej vi väntar med spänning på mer detaljer från snaily.

Ore, ja idag fick vi äntligen prata med doktorn igen men det var inte streptokocker så nu vet vi iallafall inte vad det beror på. Nu ska dom skicka en remiss till barnläkarmottagningen för utredning. Måtte vi få komma innan jul för jag orkar inte med att se honom ha ont länge till.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!