• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Skickar en BAMSE kram till dig Snorkis.... det kan du verkligen behöva och hoppas tårarna slutat rinna nu...
    Det kan nog vara skönt att gå ur sig allt...
    kramis

• FruCicci

Hejsan!

Porchez, jag gillar verkligen göteborgska på män he he he....

Snartis, vad skönt att det är 50% jobb nu och testosteron testet var bra - vilken tur
    jag tittar alltid på en unge i minuten, love it! Jag bara myser och önskar det var jag som låg där; men så är jag ju lite knäpp och blev mer eller mindre snuvad på mina förlossningar, då barnen bara kom ut som 2 raketer

Snaily: Jag säger som Mugglan, lyssna på dig själv. MEN min rekommendation är ju givetvis att du ska ge mer än amning!!! Jag gav båda mina barn gröt och puré från 4 månader! En gång om dagen, oftast på kvällen så det skulle vara mätta inför natten. Sen från 5 månader åt de även lunch, 5 månaders burkarna och mosad banan mm mm sen ammade jag. Välling gillade de inte förrän senare, men gröt blev det i massor, och sen olja i det till Louise för hon var underviktig ett tag.

AM, jag skulle vilja gå och kolla vad Louise väger och hur lång hon är, man kanske bara kan ringa och be om en tid? Hon har blivit så himla lång de senaste månaderna! Dax att rensa ut lite kläder nu

Liten: Är det visning i helgen eller hur var det? Lycka till!

LAPPIS! hej och vad skönt att se dig i tråden! Härligt med nytt jobb, laddade batterier från Italien och sen lite besök på det

Mugglan! Förstår att du är lite trött på magen nu Igångstättning 16 maj, det var som attan. Förstod det som att du faktiskt vill att de kommer tidigare nu? Men i så fall är det väl bara 2 veckor tidigare? Helt fantastiskt att de varit så länge i magen jippie
    Hur tänker och pratar Moa nu kring syskonen?

Snorkis: Hoppas det känns bättre idag när du fått smälta artikeln lite! Kram

Vickan: Hur vet man om de har kontaktat redaktionen och inte tvärtom, låter som att ni är säkra på att de själva kontaktade journalisten som skrev artikeln! Du har ju samma tidning...
    Jag jobbar ju på ett förlag, så jag vet ju hur det går till när man gör tidning och undrar....

Idag ska jag äta finlunch Tur att jobbet betalar Och lååååång lunch med för den delen Fördelen med mitt jobb, att man kan sitta 2h och äta god mat och dryck och få betalt för det, typ

Solen är tillbaka och jag utropar likt MSW - FREDAAAG! Så underbart!
    Denna veckan har varit halvseg Så skönt med helg!
    Min bästis från Oslo kommer över i helgen, ska träffa henne en snabbis i kväll. (hon är här med ett kompisgäng). Ska bli kul.
    I morgon blir det grillkväll och söndag gårds städning, inte så himla kul... men maken o jag skrev upp oss på listan där man fick välja åtaganden och tog det absolut enklaste, som man kan göra lite bakis i sakta mak....

kramar till alla fina tjejer!

• FruCicci

BS, du har fått svar o AM har nog med fått tror jag....

Mugglan, pkej då förstår jag hur det funkar. Nä det är inte tidigt med tvillingar i vecka 39, det håller jag med om Det är bara fantastiskt!
    Härlig make du har!! Blir glad av att läsa det

Hej Klockarbol, kul med livstecken!

EA- underbart att se dig med!

• FruCicci

Värmländska är gräsligt! Håller med dig oupsie!

Men göteborgska tycker jag är nice Låter så glatt!

Jag måste säga att karrrrrrrlskroooooonitiska och blekingska och småländksa är bland det fulast jag vet
    Otippat va?

• FruCicci

Men vad är det som har hänt?? Rekommenderar folk denna tråden hit och dit???

Jag måste byta nick i så fall!
    Mitt är ju verkligen inte så hemligt!

Mina barn heter V och LO i så fall....

Hoppas alla har haft en skön helg!

Här har det varit lite party då jag fick en kompis på besök från Oslo i fredags och sen lite grilla och sen städ dag i BRF, urk en solig söndag, men vi hann en sväng på Djurgården i går iaf och var inne på Grönan o åkte tekopparna... kändes så där när man var lite bakis

KRAM

• FruCicci

Koko, jo jag såg att du hade haft roligt i fredags kväll....Oftast när jag blir riktigt risig har jag rökt för mycket och druckit för lite vatten. Det var länge sedan jag  var riktigt tok bakis nu, men man kanske har vant sig vid att det är partaj rätt ofta nu den här årstiden.... lät det....
     (och för mycket vin så klart och blandat olika sorter, nu mernar jag inte blandat vin utan att man har tagit en öl, sen lite vin och sen sprit och sen något annat....)
    Skönt att du fick en härlig söndag - pigg o glad iaf!

AG tråden så fattar jag inte riktigt vad som har hänt, men det står en 2a i den där FB grejen på sidan... då har smygisar rekommenderat denna tråden ut på FB eller?
    Jag är ganska mån om att det ska vara relativt anonymt tack, men men, fler som måste tycka till.....

• FruCicci

Ja ja, det är så tanken går..... daaaaaaaaaaaaa lite trög märker jag
    Nä anonyma är man ju inte direkt på ett öppet forum

Nåväl.... lite kaffe här....

• FruCicci

Bra skrivet AM, verkligen!! Impad!

Grattis till Prinsen som fyller 4 år idag!
    Otroligt att tiden får så fort!

• FruCicci

ÅÅÅ Vickan vad spännande!
    Alkoholfritt bubbel eller?

Grattis iaf!

• FruCicci

Ha ha ha..... inga dolda plus.... okej då vet jag att det inte var det iaf

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!