Välkomna till Tivoli Empatia!
BS, jobbigt med överkänslighet för myggbett! Verkligen!
Snorkis, jag visste inte ens att man måste försäkra dem så fort och inte heller detta med vilken vecka, helt nytt fölr mig. Måste varit min make som skötte allt det där.
Hur som helst, vi hade inga problem med något sådant.
Victor låg inte i kuvös eller någonting. Han var perfekt, lite liten kanske men det är ju inte så konstigt så många veckor för tidigt. Kommer ihåg att jag fick mata honom med kopp på BB, helt värdelöst, så jag gjorde det typ 3 ggr, sen ammade jag bara på och han verkade må bra. Lite gulsot hade han så han fick ligga vid fönstret.
Efteråt så fick vi problem, när Victor var 1 vecka och vi var på bröllop på Gotland ringde överläkaren från Karolinska och gafflade en massa. Det visade sig att hans PKU test inte var så bra. De trodde att han hade fått någon sjukdom., som jag inte kommer ihåg så mycket om men han skille få leva med den hela livet, bla bla.... Hur som helst, han hade inte den och de tog nya tester på honom, sen fick vi väga och mäta honom 2 ggr i veckan hela sommaren. Inget som var jobbigt, bara lite
Förövrigt fick jag Bricanyl med Victor med, från vecka 33 eller så, för min slempropp gick i vecka 32. Fast jag åt dem aldrig
Jag vet att jag tog det när jag fick de där värkarna den dagen han de fakto kom, men de hjälpte inte då. Då var det kört och han kom som ett skott!
Lill Skorpan kom 2 veckor för tidigt och hade lite gulsot med (jättesöt).
Den förlossningen gick absolut inte att stoppa heller Herregud, det var det galnaste jag varit med om i hela mitt liv, jag fattar inte hur jag kunde sitta och piffa mig med den smärtan, måste haft mycket hög tröskel. Vet att jag ringde Koko och frågade om det kanske var dax, vad hon trodde, ha ha ha.... 2h senare efter det samtalet var hon ute.
HOPPAS verkligen att du får ett akutsnitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wieeeeehaaaaaaa heja heja heja Snorkis!
kan du inte lägga på ditt allra ödmjkaste, charmigaste jag och bara få till det Alltså inte det "det" utan snitten