Guten Morgen!
FREITAG!
Så härligt!
Louise ville inte komma till ro igår, så till slut fick hon lugna ner sig i min famn - vilket resulterade i att Louise och jag somnade 20.00 igår, jag var tydligen trött.
Hej Mugglan, somnar ni inte om Ha ha.... nä så kan det ju vara. Har inga tips, jag har varit dör flera gånger med, ju längre tiden går destu hårdare centrifugerar det där uppe i bollen. Jag har faktiskt gått upp och tagit mig en banan eller natta macka mitt i natten för att få kroppen att göra något annat, typ smälta maten och få mig trött igen....
Räkna får? Vi får googla
Hej Snorkis! Kul att höra från dig, det var ett tag sedan jag var inne med dig.
Hoppas ni kan komma på tråd träffen!
Ag att maken börjar jobba, se allt positivt med det, så känns det bättre! Jag tyckte det var underbart när min man började jobba igen (fast det var väl bara ett par dagar han var hemma). Jag gillade att strosa runt själv hemma och längs med Djurgården och bara njuta av tiden med min lilla bebis.
Vardagen o rutiner behöver nog både stora som små, tror jag När min man var hemma kändes det inte riktigt som vardag...
Nåväl, sömn o barn har jag inte något att säga om. Min son lärde sig sova efter alla förbannade satans jäkla metoder först när han var 3,5 år. Varje natt var det i stort sätt något.
Louise sover hela nätterna o vaknar inte alls mycket nu. Helt olika varandra. Jag har gjort samma saker med båda.... i stort sätt... fast när Victor var ledsen gick jag nog in till honom oftare, Louise får böla ett bra tag innan jag går in (när hon väl gör det, som i går tex), och oftast hinner hon somna innan....
Däremot undrar jag NÄR min son ska lära sig att äta frukt och grönsaker!????
Han har faktsiskt senaste vecka slickat på en gurka en gång, och försäkrade mig och sig att det mest var vatten.... Över 4 år och äter inte detta, jag skäms
BS, skor har jag inte heller så bra koll på men AMs tips lät ju fantastiskt! Säljer de dem fortfarande på SeaLife? Jag kör med Jodpurs på hösten från september.... finns många olika fina där... sköna och passar både vardag som kontor och tja till kjol med och att rida med Rida häst alltså, man kan säkert ha dem i sängen med, det har jag inte provat
Mugglan igen, jag tror att de frågar om det är 1 enäggs, 2 sover de? 3 funkar amningen med 2...4 vad heter de? 5 gick förlossningen bra var det kejsarsnitt .....
Här är det så trist på jobbet så jag smälle av.... jag har "jobbat" 2 veckor nu och bara surfat runt på nätet och fått betalt för det... förrutom förra veckan när jag "jobbade" hemma och var då igentligen inte hemma utan ute och badade med barnen, ute i skärgården, ute och åkte turistbåtar i sthlm med maken etc...
Nästa vecka är det nog lite mer fart igen, det ska nästan bli skönt.....
Snartis, det är då en envis lite krabat som finns inne i dig Herregud alltså, att han inte vill ut.... nu kan du ju kanske lika gärna vänta 2 dagar till... annars kan jag rekommendera att pilla lite själv där inne och stimulera om nu maken inte tycker det är lika kul att färdknäppa hela tiden
Längtar efter att gå gosa med honom! ÅÅÅ vad sugen jag kommer bli då
Nu kommer jag inte ihåg mer.....