Välkomna till Tivoli Empatia!
Hej alla godingar!
Hur är det med er?
Lite förkylning ser jag att Vickan har åkt på, kanske inte så kul att åka iväg till storstan när man är lite krasslig, men du är så positiv och fixar väl även det...
Jobbigt med liten Leffelina Snorkis. Jag har inte hängt med, men pupillen sa du? Trodde du skulle skriva att hon fått klet i ögonen, det är ju vanligt när de är små. Skönt dock att det inte var så farligt.
Och Buster som slickat på en padda, så det kan gå... han kanske trodde den skulle förvandlas till en "brunstig" tik
Liten, jag hittar hela tiden saker, som jag i och för sig glömt bort att jag hade, så det blir glada överaskningar. I dag hittade jag 2 tröjor till barnen, som legat lååångt in i garderoben. De var så lyckliga båda 2 för de trodde att de fått var sin NY tröja (he he) - Jag ska börja gömma leksaker och ta fram dem efter ett par månader, så tror de kanske att de har fått nya saker med Eller inte...
Vinterskorna vi hade till Victor var kanonbra, och de har jag lagt någonstans, så nu blir det att röja i källaren och leta, för min tanke är att Louise ska ha dem i vinter. De är ju båda födda på försommaren och har ungefärliga storlekar, mycket bra.
AM, ja du. Du borde byta karriär. FANTASTISKT duktig är du på att komponera menyer. Man blir ju alldeles lycklig av att både läsa om dem och få den fina möjligheten att äta dem *LER*
Super imponerad!
Kan du inte börja skriva för någon mat tidning i stället?
Min man är social med, annars hade jag inte stått ut en sekund. Vi tycker det är kul att ha folk på middagar (även att vi bor litet) och ha lite rattantajtan o skoja till det så gott vi kan.
Längtar ihjäl mig till vi har en större våning, då ska jag ha partaj mest hela tiden
Tycker det är roligt med dukningar och pffningar, dekroationer och noterar alltid det lilla extra när jag är borta.
Hattis, vilken lyx! Äta ute hela tiden och hos vänner
Min man vägrar äta matlåda, det är inte hans grej. Så ibland om det är något över tar jag med mig till jobbet och sen går jag ännu tidigare än vad jag skulle annars, hem igen
Sen brukar jag spara mat till barnen och ge dem dagen efter Praktiskt eftersom de är så hungriga vid 17 när vi kommer hem från dagis så det är svårt att hinna laga mat innan de packar ihop totalt
Själv tycjker jag att det är det trevligt att gå ut, jag gillar att just få lämna kontoret ett tag...
September, är du i 39+0 nu! Det var som attan! Jag tycker du blev gravid nyss ju Kanske har missat innan, men har ni tagit reda på könet denna gången?
Förstår att du ser fram emot ett UL, det är alltid skönt att få bekräftat att allt står rätt till med de små liven i magen!
Nu har jag bara läst sista sidan, så förlåt om jag missat något viktigt.