Välkomna till Tivoli Empatia!
Klockarbol: det finns varm glögg under deppmanteln om du vill ha? El är den årstiden förbi kanske? Varm choklad med Baileys? Kram!
Izzie: grattis till plusset! Vilken plusvåg! Vi har fått ett gäng BF-datum (och inga kommer att stämma ): 28/5, 31/5, 2/6, 3/6 - det är bara att välja! Men om de tänker komma redan i v28 så kan det ju lika gärna bli 3/3...
Och ja, jag är helt slut mentalt. Försöker landa i att det gick bra men oron för ytterligare komplikationer är svår att bekämpa.
Igår fick jag höra av en av mina bästa vänner som har en barndomsvän som jobbar inom hjärtmedicin (tex med hjärtoperationer av små barn) att utgången oftast är bra om en operation gått bra från början. Det kändes hoppfullt att höra.
Vänner: jag hittade tråden som jag läste förra veckan om min - förmodade - medsyster. Men har inte sökt vidare och hittat ivf:er. Men jag kan tänka mig det då de sa att de hade en 4-åring hemma (då tänkte jag att de nog försökt ett tag på syskon...). Hon var dock en del yngre än mig så ivf slog mig inte i första taget.
Vilken plusvåg vi har!!! Måtte nu EA få joina...