• Snartis

Välkomna till Tivoli Empatia!

koko: hahaha kräkis, helt galet. Diareis?

Härligt att vara nykär igen

• Snartis

Varför blir kroppen helt galen när man blir gravid? Mitt hår blir bara lockigare och lockigare, ser helt permantat ut idag gaaaahhh...
    Sen har jag redan fått ta fram de större BHarna. Snart är man väl Dolly igen, fast maken älskar det hahaha

jaja I-lands problem jag vet...

• Snartis

Mugglan: oupsie har/hade tid kl 9 imorse

• Snartis

Fossing: efter Kicken så blev de 1 storlek större än innan efter jag slutat amma så hoppas att det inte blir så denna gången. Så svårt att hitta Bh som det är idag.

• Snartis

Hahah gamla goda penntricket, har inte testat på flera år. Kanske ska göra det ikväll

• Snartis

Vi köpte en resesulky men slängde den efter ett tag, så svår att svänga och välte om man hade en väska hängade om Kicken inte satt i vagnen. Näää då var Teutonia Fun bättre och var nästan lika stor ihopvikt

• Snartis

Hahaha är det det så man ska göra om man behöver "byta" bort en 3-årin gi sin värsta trotsålder

• Snartis

Hej alla,

Stort grattis till nya bebisarna som kommit

Välkomna alla nya!

Skumläser ibland och kom på efter Mugglans fråga att jag inte skrivit något om Kuben.
    Det gick bra och fick se en till vild kickare till Mitt myom växer så läkaren tyckte det var konstigt att jag överhuvudtaget lyckats bli gravid naturligväg samt lyckats föda normalt sist. Så vid stora UL så ska de kolla igen om myomet har flyttat sig/växt. Så det blir väl extra koller denna gången igen..

Annars så har jag börjat känna av foglossningen och har ridförbud (på hästar ). Gaah så himla ledsen över det, ville verkligen hålla igång så länge jag kunde men får åka till stallet och mysa  och tömköra istället.

Ska iväg efter jobbet och köpa nya byxor, så svårt när man är förstor för vanliga byxorna och för liten för mammabyxorna. Vad det inte någon som tipsade om en sak man kan fästa i vanliga byxorna? tar tacksamt emot tips. Kollegorna var så glada idag över att få se en liten mage som jag inte lyckats dölja hahah

Det tar ju så enormt mkt tid att lösa ikapp så skriver bara ett kort ego-inlägg idag. hoppas det är ok

Lagade lasagnen igår och det behövs verkligen mer fyllning och sås, blev lite knapert på den fronten. Jag köpte även en grillad kyckling som jag hade i, blev lite matigare då. Jag kokade inte plattorna och det gick bra ändå.

Nu ska jag testa citronfläskfilen som det tipsats om tidigare

Roligt att så många träffas IRL

Nu måste jag jobba på, så sjukt mkt att göra efter en veckas vab förra veckan

Kram till er alla

• Snartis

tack för tipset, ska ut och shoppa så ska nog ta mig till en barnbutik med och kolla

• Snartis

AM, är jätteintresserad om du hittar den Var och kollade runt lite i affärer efter jobbet och har köpt på mig lite tights och annat. Ska plocka fram alla stora kassar med mammakläder sen sist, tror att jag har några jeans som var lite mindre än andra. Bäst att kolla innan man köper massa nytt

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!