Välkomna till Tivoli Empatia!
Porchez-kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Varför la du ner honom, var det för att han umgicks med fler än dig? Har du sagt hur du känner?
Porchez-kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Varför la du ner honom, var det för att han umgicks med fler än dig? Har du sagt hur du känner?
BS-måste bara säga att köp/fixa tårtan redan idag *BUMS* en tårta blir mycket godare om den får stå till sig i en dag eller två!
Mugglan-v27 redan wooohoooo vad tiden går fort för andra
AM-vad härligt att de löste sig med klänningen och tom blev ännu bättre än innan
*vinkar till Oupsie*
Oms-extra utgifter är aldrig roligt
Lappis-tanten är på g, borde vara här de närmaste dagarna på tiden! Var andra vändan på akupunktur i middags och ska nu tydligen äta mycket kokos, kokosmjölk, nötter och kyckling
Mugglan-du har så rätt så hade lönesamtal igår men med tanke på att vi hade senaste i september och öknïngen i år ligger på 0.7% så är jag inte optimistisk.......men fick framfört att jag ligger för lågt om man jämför med andra med min bakgrund så vi får se
Mugglan-du får skaffa en eldriven sparkcykel med korg
Lappis-nej nej inte lämna oss måste skriva in i nya jobbavtalet att BT tid ingår i arbetstiden
Mugglan-ingen fara med sms:et tog ett beslut på eget bevåg med hjälp av dig och Nenne så det löste sig!
Födelsedagar är inte alltid lätt att komma ihåg men tack i efterhand
AM-härligt att H sov så bra i eget rum, hoppas att det fortsätter lika bra!
Gosnosen-oj bara en vecka kvar, säger som Mugglan att för alla andra går allting så fort