• Fru E

Välkomna till Tivoli Empatia!

Telis-tack blandade känslor måste jag säga men det är väl bara att bita ihop.
    Återstår att se hur många vi får och om de gjort AHA vilket jag inte tror, troligen gjorde de inte det förra gången heller verkade som för det stod inget i journalen enligt sköterskan men jaja skalet är mjukare ändå

• Fru E

Snabb rapport, nu vilar b1&b2 med vardera 4 celler i magen, allt såg bra ut och vi har 6 kvar i frysen. Maken har beordrat soffvila hela kvällen och det är knappt att man får kissepaus

• Fru E

Bettan & Btvåan ska presentera dem för maken

Parnassia-det var ett önskemål från vår sida eftersom vi har så många i frysen och antagligen inte kommer att orka göra så många försök. Två ökar inte graviditetschansen men chansen att hitta rätt ägg som fäster förhoppningsvis.

Tack för alla tummar

• Fru E

Koko-märker du någon skillnad med övningarna? Jag har uppehåll några dagar nu men tycker att de hjälper faktiskt, om inte annat så sträcker jag ut musklerna

• Fru E

BS-inte har jag bytt tråd inte! Men liksom Lappis har jag inte så mycket att tillföra om dagis, bärsjalar, barnsjukdomar, sammandragningar etc så då kommenterar jag inte men läser allt och skriver när jag känner att jag har något att tillföra.
    Inför vårt försök har jag legat lite lågt och skrivit lite kort, vissa har vetat mer än andra. I början av försöken ser man framemot det med spänning och skriver mer om allt tror jag.

• Fru E

AM-klart dina problem inte är futtiga!!! Alla har vi olika problem som är stora när de väl händer!

• Fru E

Sweetan-ohhhhh välkommen tillbaka till livet men trist med förkylningen

AM-än så länge är det lite mysigt att veta att vi tekniskt sett har tvillingar i magen , maken har beordrat soffvila för mig resten av dagen. Märks att han mer och mer börjar hoppas för varje försök vi gör, visar fler känslor och pratar om det.

• Fru E

AM- vet inte riktigt hur maken kom på namnen men hans eget val

• Fru E

AM-hehe finns det ens!?! Husvagnsutstyrslar med matchande overaller är något som maken avskyr!

• Fru E

OM och ett stort OM detta lyckas får vi både december bebis och ev tvillingar men det är ett STORT OM

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!