• Fru E

Välkomna till Tivoli Empatia!

Nenne-så gör jag inomhus än så länge med tankte på att det snöade i torsdags/fredags så är det lite tidigt att påta mer i trädgården än att klippa ner lite perenner

• Fru E

Nenne-vi avbokade vulet när de hade mage att ta 700 kr.............de hade ändå inte kunnat se om det var en grav utan bara var blödningen kom från och då värderar vi ett blodprov mer där man kan se hormonhalten och få svar. Återstår att se vad de svarar imorgon, känner mig som en besvärlig patient nu

• Fru E

SNorkis-tar inte illa upp men det är svårt att vara positiv när det brukar betyda negativt alla andra månader......är verkligen två helt olika FET så det blir inte rätt att jämföra hur jag kände förra gången heller. Men innerst inne tror jag inte att det är något så som kroppen strulat men den som lever får se

Behöver ni blommor så skänker jag bort en sisådär halv trädgård gratis

• Fru E

Nä nu ska progget på plats och Fru E inta sängen

Tack för all stöttning

Hundplanerna växer och växer, briserar kanske i sommar om vi vågar

• Fru E

Mopdevin-b1&b2 sattes in förra tisdagen men deras resa har varit skakig, väntar på att få ett blodprov från kliniken för att se huruvida de lever eller ej

• Fru E

AM-skrattade gott åt när er termometer programmerades om

Oupsie-så snart ligger er lägenhet ute, hurra! Hur känns det att flytta till hus?

Smint-väntar på svar om vi får ta blodprov eller ej men de skulle ringa

• Fru E

Nenne-här är en till som har noll koll borde med sortera våra papper men det är enormt tråkigt!! Började på det för ett tag sen men kom halvvägs innan de åkte in i hyllan igen, fy på mig!

• Fru E

Sweetan-jag kunde tom gå i kortärmat ute vid uteplatsen *kryss i taket för en fryslort som mig*

• Fru E

Varit duktig och utfört månadens tråkiga uppgift att betala räkningar medan jag väntar på att maken kommer hem, mästare på att bli sen och missa tåg tyvärr. Men har Så ska det låta att roa mig med och te.

Senaste nytt om FET:en är att vi inväntar td,  kliniken ville inte ge några rekommendationer utifrån ett blodprov dvs även om det visat det ena eller det andra så får vi fortsätta med alla hormoner och då spelar det ingen roll känns det som. Så historien fortsätter.........känner noll och inget och förutsätter att jag är ogravid tills motsatsen är bevisad, orkar inte fundera hit och dit.

Vickan-usch vad trist det är att vara sjuk KRAM!

• Fru E

Lappis- både jag och  maken bröt ihop lite i måndags så toppen av hoppet har tagits av och nu lever vi som vanligt i vardagen. Det får bli som det blir helt enkelt. Vissa dagar är lättare att ta sig igenom än andra,ibland känns det tom ok att det inte blir något denna gång och andra vill man helst bara gömma sig.

Snorkis-så en liten tjej till GRATTIS

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!