-
Trollet Birkenstock och hans mamma Viktualia Büreauxcrateviktualia skrev 2011-01-20 21:06:02 följande:ha ha ha... japp... eller inte mig.. utan Trollet!! JAG har ju ett VACKERT efternamn jag... hihihihihi!
-
Hahhaa, skiter Yngla oftare än 10 ggr?snaily skrev 2011-01-20 21:15:51 följande:Nennes mission denna vecka: göra snigeln grön av avund gång på gång!
-
Nej nu blir JAG grön av avund – jag vill också ha godis!
-
godnatt verkliga cupcake-frullan!
-
snaily – ah, en liten fågelskitare. Ja så var det med Pricken också första veckorna. Det var jämt något i blöjan. Vet inte när det vände men det var bra många veckor. Så var inte avundsjuk, se det som att Pricken trampar stigen så Yngla vet vart hon ska gå.
-
och så tog vi alltid fel beslut. Har han skitit? Ska vi byta? OK vi byter. Nybytt. BLLRLLRLLRLR vafaaasen. Det var itne så lätt för han sket ju alltid efter att han ätit men det kunde ju komma eftersläntrare men hur vet man att det inte var första laddningen som kom eller att det verkligen var den sista innan han ska äta igen?
-
klockarbol, stackars Yngsta Du kunde gjort som makens föräldrar. Alla tre grabbar heter samma namn i mellannamn varav den yngsta heter det i förrstanamn. Jättekreativt.
-
heja handbollen!
-
Telis – Oh hjälp, det ser jag inte fram emot. När det luktar bajs på riktigt! Nu är det ju som jästa bullar!
-
Telis – ah nej så tokigt jag skrev. Han har andra andranamn men sina syskons andranamn i förnamn.
BS – fast åkpåsen är ju köpt samtidigt som vagnen och i samma tyg och allt så den borde ju passa?!