• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Värsta grejen Kokosen! Det är ju ett svårt val - förstår det.
    Jag har svårt att fatta beslut (som ni vet) så jag är glad att jag inte är i era skor.
    Inom ett år har vi med flyttat, det är det jag vet just nu Det känns mycket bra
    Fast antagligen inte till hus, eller till 99,9% inte iaf

• FruCicci

BS, ska ni ha med barnen på eran weekend reda nu med då eller? Alltså till Zell am See? Eller menar du att de har barnvänliga saker så ni kan åka tillbaka? Hängde inte med....
    De har ett vattenland i Kaprun iaf

• FruCicci

Men BS, det där är ju bullshit. ALLA hotell har inte alls stängt under hösten!
    Kanske det ni skulle kunna tänka er att bo på.
    Åk till Inssbruck då, hur vackert som helst, flyg raka vägen och garanterat fina hotell. Eller Salzburg och besök salt gruvorna.
    Ryck upp dig hjärtat!

• FruCicci

Det där stämmer inte alls. Precis som en sådan känd by i Österrike skulle stänga alla sina hotell? Tror jag absolut inte ett skvatt på. Det finns ju mycker vandrare på hösten, särskillt i Zell am See.
    Om du tar lite större städer så är det ju inget snack!
    Salzburg är super charmigt och vackert!
    Det var ju där Mozart föddes så det är turister året runt. Wien med slottet, där Franz joseph bodde, spanska ridskolan, Innsbruck är jätte fint och en 45 minuters busstur åt alla håll om man vill komma till någon mindre ort, typ en skidort bara för att promenera  eller så.
    Jag har varit överallt i Österrike, så just ask me

• FruCicci

Nä jag googlade också nu BS, vilka snuskahumrar Gillar att visa härligheten och vresa... phuuu
    Såg Robinson i går med förtjusning Vilka fina dolmar Men stackars karlar att visa upp detta för svenska folket, ha ha ha

• FruCicci

BS, om du söker på Romantik/Bröllopsresa, så får du upp fina hotell (booking.com)
    Sen kan man lägga till spa/inomhuspool etc

• FruCicci

September, det var jag som pillade ordentligt på tappen med Louise, och et gjorde sitt till. När vi var hos BM dagen innan, jag o maken, rekommenderade hon färdknäppen - så vi körde på med den på natten, klockan 4 fick jag första "värken" som inte var helt normal mensvärk, lite ondare... sen pillade jag hela morgonen och Louise föddes i en rasande fart.
    På BB sa det att det hade antagligen gjort att det satte igång det hela mycket snabbare

KÖR PÅ^!

• FruCicci

Hej!

Ha en underbar resa nu AM, Telis, Nenne o Koko (så ledsen att jag inte kunde följa med, men som vi sa, så kommer det fler tillfällen).
    NJUT av afternoon tea, Harrods och beer and Champagne

Måste bara berätta att min dotters gudmor ringde i går och avbokade en middag hos oss som ikväll.... Hon var tvungen att berätta i telefon i går det hon hade som överaskning till oss.
    Hon är gravid!
    De kämpade att få till sitt första barn i 4 år och flög till och med till Spanien och Finland för att lösa problemet. CVL sa efter 3 misslyckade ivf att det inte skulle gå att bli gravid, men i Spanien upptäcker läkaren att hon har en hjärtformad livmoder, hem o opereras, får ett nytt gratis försök på cvl och blir gravid med barn 1.
    NU har hon lyckads på naturlig väg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Likt Nenne!
    Sådant litet mirakel
    Jag är sååååå lycklig för deras skull, tänk att det plötdslig bara händer efter så många år.... Hon fyller 42 år i vår Jag tycker det är fantastiskt och detta inger hopp till fler!

Grattis till Oms idag

Nu ska jag läsa i kapp!

• FruCicci

Men Vännerfan!
    hej hjärtat! Kul att du tittade in i går!!!!
    Saknar dig!
    Jo vi tittar på liknande men 2 rum till. Din del av landet är lockande, men inte riktigt ännu.
    Vi tittar inte på hus utan en större våning, problemet är att vi har lite begränsad budget och vill bo på Östermalm och inom loppet av 3 gator, så vi är kräsna.. Sen måste det vara minst 3 sovrum, öppenspois, stort kök/matsal etc etc. Tittade på en våning i helgen, den är intressant. Men min man måste komma in i sin nya tjänst lite innan vi vågare slå till, då det handlar om mycket pengar (typ 4 ggr så mycket som ert hus kostade).
    Men vi kan ta detaljerna lite mellan oss....(inte på nätet).

Hur är det på jobbet nu med den där knäppisen till chef?

• FruCicci

Men Nenne - redan veckan 7+0, typ v 8 då
    Tänk du kommer väl få 2an före alla era vänner.
    Ni som kände att alla andra fick barn före er, nu kommer ni ha 2 barn före alla andra Ha! Det är ju coolt!

Parnassia! INTE dåligt samvete! jag hatar telefon försäljare!
    Och ändå har jag jobbat en del med det själv, men  aldrig mot proivatpersoner, utan företag.

TINGA! jag vill jätte gärna läsa er semester resa med bil i europa, eftersom vi hade en liknande!
    Spännande.
    Kul även att du ska få gå på den där utredningen nu med barnen, ag maten, även om det har blivit bättre.

Lappis, försår hur du känner....
    usch o fy o styrkekramar
    Då har ni uteslutit specialneeds från Kina då?
    Har tanken slagit er att iaf göra ett nytt ivf försök i väntan?
    När kan ni tidigast ha er barn nu då? Ingen som vet?
    Får ni med största sannolikhet en pojke då?
    Önskar jag kunde fått vara surrogat mamma till er, jag är gärna gravid igen

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!