Välkomna till Tivoli Empatia!
OMS, jag köpte en klännoing i tisdags på HM i Västermalmsgallerian! Den var skitsnygg och samma färg som nummer 3 i Vickans lista, men med ett svart band kring brösten, kostade 150 kr på rea. Den ska jag ha på ett cocktail party i Grekland i sommar. Kände att jag helt plötsligt behövde någoit "nytt" och så bara hängde den där Fanns i beige med. Det är rea överallt nu känns det som.
Tinga! WIEEE vad spännande med barnkarusellen. Jag vill ju också ha en 3a, men likt dig så måste jag låta maken få känna efter ordentligt utan att pressa honom, så jag har mest sagt i olika sällskap då han hört, att jag är sugen på en till, men vi får se då vi måste vara 2 om saken
Såg Elvira på kort i går, gud så gullig. En liten goding med runda kinder Då blev jag ännu mer sugen
Spännande även med hus-till-bygget Kokosen!
Märkning, jag skriver bara med penna (köpte nog på Åhlens), olika för varje gång. Oftast förnamnet bara. Brukar bara märka ytterkläder nästan, slarviga jag, men vi har inte tappat bort så mycket ändå.
Studsmatta, jag är lite rädd för det. Såg att du nämde det Liten. Min kusins son bröt armen i förgår då han landade illa och ska vara gipsad 8 veckor. Suck.
I går firade vi Victor på Gröna Lund, med i planen var ju inte åskoväder och ösregn. Men vi hann åka lite och käka glass i af
Sen var vi hemma och käkade spagetti allihopa och mös med flaggor och ballonger
Kalaset avslutades med packning för 5 veckor borta!
Det gick ganska fort att packa iaf, men det är så mycket olika saker som ska med. Man vet ju inte hur vädret är, så det måste med jackor, långbyxor, varma tröjor blandat med alla sommarkläder. Sen välling, flaskor, blöjor, russin, leksaker, medecinväska, skor, badväska, badsaker.................gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
4 fullproppade väskor!
Nåväl, vi åker på semester i kväll och kommer inte hem på ett bra tag
I morgon är det kalas igen för min son med närmsta familjen, så det ska bakas, blåsas ballonger osv osv Känns som maj och juni har varit ett ända stort kalas för oss. KUL men lite trött är jag minsann
Särskillt eftersom min man låg i lunginflammation i 2,5 vecka och sen bröt handleden (höger) så man jar fått rodda en del själv.
Midsommar firas antagligen på autobahn (om inte det är strålande sol, då kanske vi dansar lite i Svedala innan vi drar)