Välkomna till Tivoli Empatia!
lappis, har ju missat att gratulera till köplatsen - MEGA GRATTIS
lappis, har ju missat att gratulera till köplatsen - MEGA GRATTIS
Hej!
Sweet, jag har tips, ganska spot on för din del Jag inboxar dig!
AM i rockigare frisyr! jag tycker du är så vacker i din frisyr nu, så jag vet inte jag... tur att du inte klipper sig hos mig iaf. Är det någon som borde göra något åt kaluffsen så är det nog jag, jag är ju världsmästre i att inte göra ngt kul, bara ha det långt långt långt och sätta upp det var och varannan dag för det är så varmt med långt
Liten, hoppas budgivningen är i gång nu och att ni har fått flytta hem igen Och hoppas även att ni får er en rejäl hacka
Och lockar försöker jag göra i håret med, för jag har så spretigt och elektriskt hår, känns stripigt om ja ginte böjer topparna, men man hinner inte... jag har ju ofattbart tjockt hår och locka igenom det är en match i sig.
MSW, jag har inte tips på allergi medicin när man är gravid, det är konstigt att det inte finns eftersom det måste vara många gravida allergiker.
Min man är tok allergiskt, men jag har inga problem med något förutom nickel, som jag verkligen är väldigt allergiskt mot, reagerar på knappar, örhängen allt... och får knottriga kliande utslag.
Vilken underbar dag!
I dag ska min son på utflykt till en 4H gård, lät så himla mysigt. Kommer ihåg när jag var på sådant själv när jag var liten. Så jag gjorde matsäck till honom i morse och packade ner massa godsaker (läs: Mariekex) och smörgås med leverpastej (han äter fortfarande bara det på mackan, och smör.)
Nåväl, intresse föreningen antecknar förstår jag
Nu ska ja inboxa Sweet-sweetie
Mugglan, du har varit så sjukt "duktig" som har genomgått en tvillinggraviditet såååå läääänge, jag är så imponerad. Sen humöret oftast på topp på det, du är grym.
jag sällar mig till skaran även jag och hoppas att ni hela familjen får möte de underbara små bebisarna nästa vecka och att allt kommer gå bra!
heja heja tappen nu och hela härligheten Mjukna mjukna Mjukna nu för fabian!
KRAM
FREDAGS SKÅL!
Får säga GRATTIS här med til familjen Mugglan!
Vad underbart med en drömförlossning! Jag blir så glad så hjärtat rusar och lite avis med
Underbart med dessa små ljuva flickor.
Herr Muggles lär få roligt genom åren med en sådan tjejmaffia
HEJ
Vickan du är för härlig! Låter kul att åka tåg i värsta fodralet
Gjorde jag en gång, fast i England, jag hade varit på hästkapplöpningarna på Royal Ascot, hade värsta klänningen och hatt, sen fick jag panik när jag inte fick åka bil som jag blivit lovad till flyget, så jag fick hoppa på ett sunkigt tåg i full fart och ta mig till heathrow! Inte kul.
Du kommer nog muntra upp andra ressenärer med din vackra kreation iaf, det hoppades jag att jag gjorde då...
Roligt med bajsblöjan med Min humor är verkligen inte vuxen
Ag frisyr så är jag lite sugen på att göra något crazy med. Man kanske ska gå tillsammans med någon, göra samtidigt, ingen årervändo
MSW, vaddå bytte lite brunt i helgen, låter inte kul. Har det varit bara i helgen eller innan med? *oro*
Vilken vecka är du nu i?
Snartis, är det arbetsnamnet ni använder? Martin?? Eller ska han heta det? Det hette min första riktigta kärlek
Jobbigt att du har ont hjärtat! Man inser att man har haft kanon lyxiga graviditeter när man läser om allas krämpor här.
Ag sjövild bebis - nä du inget tips. Mindre intag av socker kanske? Du verkar ju få vilda bebisar
Sweet, glad att jag kunde hjälpa dig lite Hoppas det leder någon vart med...
Koko, trots, det har vi med. Victor är inte så farlig, det har han aldrig varit. Den kille är verkligen super vänlig, lugn, harmonisk osv. Men vi har en dotter med, och hon är verkligen raka motsatsen - my god. Hon LYSSNAR INTE! Jäkla unge. Sätter sig på bordet, klättrar över allt, hoppar över allt och flabbar när man säger till henne. Får hon inte som hon vill lägger hon sig ner raklång på golvet med ansiktet neråt och surar! wtf!
Att de kan vara så olika!
Ag vara hemma eller ej med sina barn, så säger jag som ni andra, klart det är rättvist att pappan ska få vara hemma.
Vi valde dock av ekonimiska själv att jag skulle vara hemma längst, och det var det jag ville med så jag blev bara glad. Min man har dock inte blivit sämre på vad som ska med eller inte när man ska iväg ändå, tack o lov, det som är jobbigt för mig är att han tar så lång tid på sig att komma på allt som ska just med och då fixar jag oftast allt själv
BS och AM, tror vi alla känner sådär mellan varven som ni beskrev, mer eller mindre beroende på vad man är för person.
Jag har med kännt att jag vill komma "loss" lite på sistonne, men då ser jag till att komma loss också, och gå ut på krogen och se till att jag får sova lite på morgonen efter.
I helgen fick min man lite egentid, jag gav mig av hemmirfrån kl 9 på lördagsmorgonen, sen var jag iväg fram till 13 med barnen och handlade, åt lunch, var i parken osv. Då kunde maken skrota hemma, läsa tidningen och plocka och bara få känna lite tystnad.
Hur som, helt naturligt skulle jag vilja påstå.
Ag väska BS, jag vet inte hur mycket du vill lägga, men jag har ett tips annars på en väskbutik i Sturegallerian, de har klassiska väskor och snygga (tycker jag) som inte kostar så mycket. Fick en sådan av min man för 5 år sedan och den har jag fortfarande varje dag. Den är inte sönder någonstans och inte inne i fodret heller. Det var verkligen quality och inte så många hundra lappar.
Väsk expert är väl annars Snorkis?
Nu ska jag nog jobba lite
MUGGALN, jag tänker på dig och fick sådant bebis sug när du skrev hur lycklig du var! Jag vill också känna så igen
Snorkis, min kollega ska snittas nu den 25 maj, om de skulle dra i gång innan så ska man ringa förlossningen, så får man komma in och göra ett akutsnitt helt enkelt, så sa de till henne iaf. Jag frågade henne det för ett tag sedan, då det slog mig att jag födde mina barn fort och så tänkte jag på om man skulle snittas och det bara drar i gång...
Hon hade en jobbig förlossning på nästan 2 dygn och när bebisen kom så sprack hon sönder och samman, så därav snitt.
MSW, då får vi verkligen hoppas att det inte kommer mer.
AM; det var det gräsligaste jag hört. Stackar arma mamma! Man få så dåligt samvete och sen räddslan på det.
Nu kollar jag på en unge i minuten och längtar efter en lite bebis!
Jag får sådant bebis sug ibland, men här blir det inget (än).
Snorkis, okej, arbetsnamnet då. Har ni ngt på gång som ni har funderat på "på riktigt"?
Hej gosnosen, jag hade aldrig ammningskläder alls. Jag skulle gjort som AM sa, köpa ngt i bra stretchigt matererial så det så Nu har jag inte kollat länkarna så jag kan inte uttala mig (sitter med skitdatorn allan hemma)....
Länge sedan TInga var inne, hur mår hon?
Såg att Frullan tittade in i helgen, kram på dig!
Koko, barn har personlighet, men jag tror faktiskt uppfostran och bristen ibland på den påverkar hur de är. Sen däremot så har barn olika faser när de testar och busar på olika sätt. Sen tror jag att man inte har samma koll med 2an som man hade med 1an så man säger inte till så tidigt som man borde gjort, men men
Tänker på mina egna barn. Louise hinner hitta på bus för jag har inte 4 ögon, sen när jag säger till så garvar hon för hon har redan gjort det 100 gånger innan och jag har missat det typ så.....MEN hon är helt klart busigare än Victor
Nu önskar jag alla en trevlig kväll!
Mugglan, hoppas du mår fint i ditt lyckorus och att Moa var stolt idag Så klart hon var
KRAM
Snorkis: Glömde skriva svar till dig igår JA jag hade hatt på Royal Ascot, självklart. har inte varit på någon hästkapplöpning någonstans där jag sett damerna gå utan hatt, möjligen en enkel form som mer ser ut som ett spänne med fjädrar eller så Detta var 1998, så det är läääänge sedan
Se till att uppleva det, det är fantastiskt! Jag har varit på flera i england (har ju bott där och så datade jag en man som jobbade i branschen och rapporterade för Daily Mail).
I Dubai har det Dubai World Cup, och det är minst lika häftigt. Sist hade de hatt parad
Nu är just den hatten ett minne blott, för varje gång jag skulle resa med den i bagaget så stoppade jag inte den i hattväskan som hör till, utan tryckte ner den i resväskan, så den är helt sönder men jag har andra som funkar
FRULLIS! Tjingeling! Vi har väl lite tråd träff den 11 juni! Kom då!
Smint! Feber och sjuka är inte skoj. Krya på T.
Lycka till med städning Fossing. Busig katt som drar in loppa