• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Mugglan: Jag måste med säga HURRA för dina små bebisar, helt fantastiskt att de verkar må så bra trots allt
    Det skulle inte förvåna mig ett smack om du får gå tiden ut och kommer hem ett par dagar efter förlossningen!

• FruCicci

AM och ni andra, jag fest lär det blir!!!!!!!!! Jag kommer utnyttja situationen till max, för en gång skull kan jag festa utan att behöva vara rädd för att jag inte kan få sova, eller ta hand om mina barn på bästa sätt osv. Kommer inte bli ap kalas så klart (trots att jag har vunnit ett drinkbord) eftersom cheferna är med, så vill man ju inte att det ska pratas om en väl hemma igen!
    Vi kommer vara där tosdag-söndag, så en kortis.
    På fredag kommer jag besöka Cuevas de Drach, alltså grottor och få uppleva båttur och ngn grottkoncert. Sen ska jag till vindistriktet på mallorca (så klart ) och besöka gården Macia Batle och köra vinprovning
    Sen ska jag också besöka den pittoreska byn Valldemossa.... så fullt upp
    Sen blir det middagar alla dagar och på lördag är det öppningfesten på Puro Beach med diverdse kända ansikten
    känns som en bra weekend

(ursäkta att jag delar med mig, menar inte att skryta iaf, det är inte jag som betalar - jag blir ju bjuden på allt... så ni inte tror jag sitter här och spelar allan)

• FruCicci
    Lapinette skrev 2011-04-13 13:24:00 följande:
    Och förresten, maken har varit inne och kikat på kön och vi har åkt ned ett snäpp .. plats 36.
    Och jag läste KÖN som engelska what "sex" man har... ha ha ha
    Tänkte att det var lustigt att han var intresserad av det
    Men hejja till plats 36
  • FruCicci

Ja, verkligen toppen att de väger så pass mycket! TJOHOOOO

Grattis till kittet PB, gött att vinna mellan varven, skit samma vad, men att man gör det! (händer inte mig någonsin)

• FruCicci
    muggles skrev 2011-04-13 15:10:12 följande:
    Snaily: är du alltså infödd gotlänning? Jag menar mest att det finns så himla mycket fina områden i Sverige som spelar i samma liga...

Cicci: du vann ju ett drinkbord?
    Just det, men inte själv, vi är 4 som ska drunkna i spril och champagne Men bra uppmärksammat!
  • FruCicci
    fru AM skrev 2011-04-13 14:43:33 följande:
    Cicci: har inte du precis "vunnit" en partyglamourresa till Mallis?

Men hörrni är det inte läskigt grått ute! Kan det verkligen vara tillåtet? Var tog vårsolen vägen? 
    Så sant så sant.... kan man säga ju...
    Fast det heter på vårt språk internt KONFERENS RESA
  • FruCicci

hejsan tjejer!

Ea vilken jävla skit! Massa kramar och lite hopp skickar jag till dig!

AM, herregud vilken middag! Helt i min stil! ( nästa gång kan jag vara överaskning åt middagsgästerna och dansa bellydancing,-) )

Läste det där med vargen i tidningen i morse, fy så hemskt!

Mugglan, härlig kommentar ag magen! Det är verkligen trevligt när man säger så!

Jag skummade igenom helgens snack ag mat och blommor och annat! Det verkar som alla har haft det bra

Skrolla ni som inte vill läsa

Jag kan meddela att jag PARTADE för hela tråden och hela jäkla BT och Sverige och och och och.....
    IMPRESSIVE is my own words
    partystorm varningen som AM utlöste över Palma hjälpte inte, jag flög fram i barer, battklubbar, pooler och annat som en tsunami
    Festade hårt 3 dagar i rad, värsta dagen var nog i fredags när jag kom hem 06 på morgonen och hade partajat 12h, drinkbordet ramlade jag över och badade i spriten, det kanske var bättre än att dricka den... ha ha en annan form av "vaskning".
    Puro beach var nice - helt fantastiskt ställe (även Puro hotell där efterfesten var), jag ålade mig fast vid en Niklas... som varit gift med en i desperate Housewifes.... resten är preskiberatat.... hoppas jag... En i mitt gäng söp bort iphonen på Puro beach och det är nog tur för mig.... de filmerna som spelats in med den telefonen ska nog inte komma ut någonstans
    Ja ja, nu är jag hemma igen med ögon som kinerser och är MAMMA och det "vanliga" livet är i fokus...
    What happend in Palma - stays in Palma..... (säger jag, en liten naughty girl)
    Vi har haft det fantastiskt och Mallis var verkligen vacker - JA jag gjorde annat också!

Skrolla ni som inte vill läsa

• FruCicci

Fråga, vi ska ha en möhippa och äta något på kvällen, men det måste vara ett billigt ställe på Östermalm/Stureplan?
    Tips?
    Inget sunkhak

Förlåt att jag inte kommenterar mer, för jag har inte läst en rad av det ni skrivit ÄN

Kramisar

• FruCicci

Glad Påsk Telis!

Pra tips på magic bar AM, ska kolla deras sida....
    Jag var inne på kina krogen vid östermalms saluhall, så Rice är ju faktiskt ganska bra med

Stod bara stilla i huvudet....
    Bröllopet är ju i Grekland, så kände inte för att göra ngt jätte dyrt på kvällen, typ Bistron eller Riche för middagen.... det är många med mig som tycker att det sprungit i väg ordentligt med resa, hotell, möhippa/sexa o presenter redan.... nåväl

• FruCicci

Am, nä du det var ganska dyrt på magic, man var tvungen att boka Show-middag, med allt vad det innebär på helgen.
    Det får bli typ Rice....

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!