hejsan tjejer!
Ea vilken jävla skit! Massa kramar och lite hopp skickar jag till dig!
AM, herregud vilken middag! Helt i min stil! ( nästa gång kan jag vara överaskning åt middagsgästerna och dansa bellydancing,-) )
Läste det där med vargen i tidningen i morse, fy så hemskt!
Mugglan, härlig kommentar ag magen! Det är verkligen trevligt när man säger så!
Jag skummade igenom helgens snack ag mat och blommor och annat! Det verkar som alla har haft det bra
Skrolla ni som inte vill läsa
Jag kan meddela att jag PARTADE för hela tråden och hela jäkla BT och Sverige och och och och.....
IMPRESSIVE is my own words
partystorm varningen som AM utlöste över Palma hjälpte inte, jag flög fram i barer, battklubbar, pooler och annat som en tsunami
Festade hårt 3 dagar i rad, värsta dagen var nog i fredags när jag kom hem 06 på morgonen och hade partajat 12h, drinkbordet ramlade jag över och badade i spriten, det kanske var bättre än att dricka den... ha ha en annan form av "vaskning".
Puro beach var nice - helt fantastiskt ställe (även Puro hotell där efterfesten var), jag ålade mig fast vid en Niklas... som varit gift med en i desperate Housewifes.... resten är preskiberatat.... hoppas jag... En i mitt gäng söp bort iphonen på Puro beach och det är nog tur för mig.... de filmerna som spelats in med den telefonen ska nog inte komma ut någonstans
Ja ja, nu är jag hemma igen med ögon som kinerser och är MAMMA och det "vanliga" livet är i fokus...
What happend in Palma - stays in Palma..... (säger jag, en liten naughty girl)
Vi har haft det fantastiskt och Mallis var verkligen vacker - JA jag gjorde annat också!
Skrolla ni som inte vill läsa