• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hej hej hej

Men vad spännande Mugglan! Jag var inställd på 2 flickor jag, tänk om det är just 2 killar
    Adam Bra där AM Du är finurlig du!

Jag läste ett ovanligt flicknamn i påskas och tycker det var så fint!
    MEG (eller är det bara jag som gillar det?)
    En familj som hade en Meg och en Max - super gulligt i hop tyckte jag

Hur som Mugglan, vad härligt att de lever och frodas väl där inne och att de har velat stanna så länge där inne med

Glad påsk till alla så här i efterskott!
    Tror nog att de flesta här inne är nöjda, sådant otroligt underbart väder som det har varit.
    För bara 2 veckor sedan hade man ju vinterjacka fortfarande Nu är det nästan sommar!
    Träden är krispigt gröna - I love it!

Telis, vad härligt ni verkar ha haft det i fjällen! Fick ni tag i pjäxor till Televinken?

Löpning..... my god! Jag blir trött jag bara hör det! Jag är sannerligen en soffpotatis jag
    Gillar dock raska promenader och funderade ett kort ögonblick om jag skulle införskaffa en cykel Men det kändes svettigt det med

Många som fyller år nu i april och maj och juni
    Jag gratulerar ALLA just in case så att säga, man är ju lite glömsk ibland

• FruCicci

Håller med dig AM

Om nu föräldrarna tycker det är jobbigt med en kanelbulle, så kanske de kan hoppa över något annat på helgen istället? Jag tycker det är jätte trevligt att barnen kan få en glass eller en liten bulle eller kex när någon fyller år

Mugglan: Jag vill också se magen !!!

• FruCicci

GRATTIS TELIS!!!
    pussar och kramar till dig idag

• FruCicci

AM, lycka til med mammografin!

Porchez, fy fasen vad jobbigt. jag tror vi är många som har gått igenom samma sak. Som Snorkis skrev, man mår illa, näst intill. jag var mer eller mindre singel hela tiden mellan 17-26 års ålder och hittade inte rätt alls och alla var mest ute efter att få sig ett skott, så inte seriös fortsättning som jag önskade. Sen kom maken som ett brev på posten. Jag bodde i Dubai då, så våra första 4 månader tillsammans var väldigt distans och vi hade inga förväntningar alls på varandra. Med facit i hand så skyndade vi långsamt och jag tror han gillade de faktum att jag inte var för "på" och att jag bodde långt bort, så kärleken växte fram.
    Ha is i magen!
    Hur gammal är hunken?

Valborg, ha ha, vet ni vad, jag lade mig 20:00 tillsammans med min son i hans säng och där vaknade jag sedan klockan 01:00, tröttmössa
    Men jag var ute en sväng i fredags, spontant, det är man inte van vid så var tvungen att återhämta mig

Snartis, vad mysigt med tåg och kusinerna nere i Skåne, förstår att ni har haft en toppen helg!

Smint, jätte sorglig

KUNGABRÖLLOPET! Jag jobbade hemma på förmiddagen och satt klistrad framför tvn. Det var så himla pampigt. Kan bara hålla med vad andra har skrivit, underbart vacker, seriöst och ja alldeles fantastiskt!
    I love it!

Tråd träff: Jag kan bara 11 juni

Alla lördagar är uppbokade, men vi kanske ska ta en fredag efter jobbet? Sitta och picknicka och dricka lite vin?

Hoppas att ni alla ,mår bra!
    Har inte läst i kapp så mycket, men hoppas ni har överseende med att jag inte kommenterat allt.

Kramisar

• FruCicci

Porchez, men då så. Jag har inte hängt med så bra vad gäller hunken
    Oftast när mina singeltjej kompisar träffar grabs, och de är yngre så är det ofta sandlåde kvalitet på dem, de är liksom inte klara Eller så är de nyskilda och vill leka av sig... ha ha ha
    Hur som helst, vad mysigt att han kom över!!! Verkligen!
    Glad för din skull!

Och jag har en nära kollega som har talat om för mig att han är otroligt attraherad av mig Att han känner att han inte kan hålla fingrarna i styr och dras till mig hela tiden.... detta sa han för 2 veckor sedan och nu sitter han och tittar på mig hela tiden, våra blickar möts och jag känner att det är skitjobbigt, för jag kan inte låta bli att titta om han glor på mig (vilket han gör halva tiden) och nu är jag rädd att han tror att jag tittar tillbaka!
    ha ha ha vilket i-lands problem
    Lite jobbigt är det och samtidigt sjukt kul....

• FruCicci

Hej kokosen
    ja ja what to do?

Hur var det nu igen, när barn får nya tänder och gallskriker (gör de det alls?) kan man ta flytande alvedon i munnen eller hur var det?
    En gammal kompis unge skriker hela tiden (hon tror det är tänder, men det tror inte jag)... tänkt komma med tips och började skriva, men sen blev jag osäker!

• FruCicci

Detta måste ju vara den längsta tråden i 5 års historien??

• FruCicci

Låter jätte bra tycker jag med! 11 juni it is!

AM: Nej han är inte oattraktiv - I promise, det gör det ännu jobbaigare ha ha
    Jag har märkt detta sedan i julas, men förträngt och kastat det åt sidan, men nu är det ju sagt...typ svart på vitt.... nåväl. Jobbigt men samtidigt lite (farligt) kul.

Skönt att det gick bra på mammografin, blev du kallad eller ordnade du tid själv?

• FruCicci

Porchez, tycker du att jag är charmig Det var nog den första som har sagt att jag är det i tråden Thanks
    Jag vet inte hur jag är, jag är nog ganska öppen......

• FruCicci
    fru AM skrev 2011-05-05 12:56:58 följande:
    Snorkis: jag lider med dig - vad hemskt att behöva läsa det där. Vad obetänksamma och blinda människor kan vara! På något konstigt sätt (utan att ursäkta men för att försöka förklara) så är det numera kanske så för dem att deras mammagrupp tog fart och "blev till" när de själva började definiera sig som mammor ... dvs på de träffar som kom efter barnens födelse. För jag vill inte ens tro att de gjor detta av elakhet. Bara obetänksamhet. Hursomhelst - lika jobbigt för dig är det. STOR stor kram!

Jag håller med AM; detta var inte av elakhet, tror inte ens att de tänkte tanken....
    MEN jag förstår verkligen hur det känns.
    Sen behöver det ju inte vara någon av dem som tog initiativ till artikel, det kan ju vara en journalist som har sökt upp dem.

Jag skulle inte kontakta dem och i frågasatt, men det är jag det.
Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!