• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

BS,  Mc Donalds och kebaberier ligger överallt i krokarna.... Mums

• FruCicci
    BrudSommar2006 skrev 2011-04-05 11:08:31 följande:
    Aha, ligger det ett McDonalds däråt? Ska leta upp det, borde passa Iris och lillkusinen och så går det hyfsat fort med maten också.

Sedan ska vi direkt därifrån till min bror som fyller år så nu måste jag ha en present igen, de är ju så hopplösa att köpa till. Får väl bli ett tråkigt presentkort men vet inte ens på vad. Hämtmat kanske, fast de där hälsomänniskorna äter kanske inte hämtmat. Har gett flera upplevelser det sista året som jag gravidanpassat och sett till att båda får gå och så vidare men de har ju inte brytt sig om att utnyttja dem vad jag vet och nu kommer bebisen vilken vecka som helst så nu lär han väl inte få tid det närmsta året. Dessutom håller de på och söker jobb och är på väg att flytta till Varberg så den lediga tid de har verkar gå åt till det.
    Min bror fyller år idag, han fick presentkort på systembolaget ha ha ha en blomma och ett kort och lite tidningar inom IT
    Vill du att jag postar lite tidningar till dig från mitt förlag? Jag kan fixa en 6 månaders prenumeration på någon av dem med... det går fort
  • FruCicci

AM, jag har ringt, de har rum men hon sa att det var väldigt små och att det kommer bli trångt med extra säng. Sen la de till att det inte finns något för barnen att göra, men att de hade en stor gräsmatta man kunde leka på.... ingen bra säljare där inte.....
    Ska kolla om jag hittar något med en lekpark/gunga eller så och kanske POOL
    Men det var ju billigt med tanke på att man får 4 rätters middag.... frågan är om man kan få barnen i säng innan man ska äta den.... hmmmm funderar vidare lite.

• FruCicci

BS, tyvärr kan jag inte fixa någon gratis prenumeration åt dig inom mat/hälsa/träning Men däremot på teknikprylar och bilar etc..... Om det kan vara intressant, så kommer du billigt undan dessutom Inboxa mig så skickar jag mitt förlagsnamn och du kan gå in och välja något om du tror att han skulle vara intresserad.

Värdecheck på 125 rikstaler Vickan! Det är inte så att du handlar väldigt mycket där och att de är just därav du fick en sådan godning check?
    Jag handlar inte på ett och samma ställe, så jag får max 25-50 kronor på Ica
    Hur som, gratulera till den

• FruCicci

Olalalalalaaaaaa Snaily!
    HUS!
    Grattis till det KUL

• FruCicci

Näe nu blir jag tokig, när jag ringer till hotellet ute i Sandhamn, så tar inte heller de emot barn för att par som lämnat bort sina barn och vill ha en lugn helg har klagat. Så nu får inte barnen bada eller vara med på helgerna där ute!
    Känns som jag kommer sitta hemma och ruttna på vår 10 års dag. Jag vill dessutom ha med barnen och göra detta med dem, min familj!
    Någon som har tips på trevligt ställe i Sthlm med pool och där barn får äta mat på restaurangen och får bada i den förbenade poolen?

• FruCicci

AM du läser mina tankar!
    jag sittet just nu med Vildmarkshotellet
    Sen sa jag till gubben i telefonen, surt som fanken, att de borde ju iaf kunna köra varannan helg med  barn ute på Sandhamn... nu har de bara "öppet" för dem på helgerna under påsk, vinter, höst lov!
    Undrar hur de tänker under sommaren när FAMILJER är lediga?
    Jag bli s ledsen på sådant här...
    Likadant på Grand Hotell i stan... barn får endast bada mellan 08-10 på lördagar?!?!?! Grrrr

• FruCicci

Vickan, tanken var att vi inte skulle ta oss särskilt långt, utan skoja till det i närheten typ på hemmaplan.
    Men du kom med jätte bra tips.... Astrid Lindgrens värld får jag mycket av hemma på helgerna, då vi mest bor på Junibacken

AM, min man är lite von oben ibland och han skulle aldrig för sitt liv åka på kryssning, trots fin svit till hytt
    Han skulle aldrig handla på Dressman heller, han bara är sådan... lite knäpp liksom

Har kollat Vildmarkshotellet och ska ringa tillbaka till dem i morgon. Bonus: ICa kortet ger en 800 kronor rabatt Sen ingick det ngn tour i parken, korvgrillning etc och middag med 2 rätter och något annat lull lull... vi får se vad maken säger, måste nog presentera detta om vi ska ta oss ner till Kolmården... hade tänkt en överaskningsgrej om vi var på hemmaplan
    Nåväl.....

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!