Välkomna till Tivoli Empatia!
AM - ja det är riktigt fnissigt! Reklam på fejjan - man kan klicka bort den och då får man tala om varför. På det viset har jag blivit av med en massa reklam som bara stör. Den finns på startsidan i högerspalten.
AM - ja det är riktigt fnissigt! Reklam på fejjan - man kan klicka bort den och då får man tala om varför. På det viset har jag blivit av med en massa reklam som bara stör. Den finns på startsidan i högerspalten.
Telis - instämmer i Nennes fråga - vad är det för mirakelborste!?!?
Snartis - lät hemskt!! Krya på dig-kramar!
Shopping - dels har jag just gått en vända i jobbstaden. Hittade bl.a. jeans = äntligen! Alla par jag har är mer eller mindre utslitna. Dels funderar maken och jag på att åka till VFO och fynda lite på lördag. Http://www.vfo.se så lyxborsten får nog vänta....
Parnassia - tungt med trötthetskänslorna och coolt med utflykt i världen. Men DU!! Vi borde planera gemensamma aktiviter med familjer och allt... Apropå glädjas! Nån gång i sommar kanske? Eran bröllopspresent från maken och mig?!?
*ryser av trötthet och ger upp*
Kramen!
Snartis- usch vad läskigt!! Kram och krya på dig!
Piggelin - ljuvlig bukett och låter som en ljuvlig dag!!Grattis igen!!
Telefon- jag är störtnöjd med min jobbtelefon, en HTC desire Z. Himmel vad praktisk!!
Bröllop- är bjuden på två stycken i år, trevligt!! Laddar mest för att skriva fyndiga tal till båda... ska nog gå!
Mopedvin och blivande fru L - är rätt nöjd över att jobba i en annan branch!
Lappis - grattis till nytt jobb!
AM - sötHektor!!!
Fredagsmat - ingen aning än så länge... blir nog något oglammigt ur frysen... usch vad hungrig jag plötsligt insåg att jag är....hmmm... en bra bit kvar hem...
Persienner- maken köpte billiga på Jysk, ca 70 spänn, och monterade själv. Blev helt ok.
är såååå sömnig... godnattkramar!
September - låter ju lovande, fortsätter hålla tummarna!!!
Omsan- härlig helgplanering av unga fröken!
Ego- strålande vårväder och en tur till outlet. Åker strax förbi Porchez metropol.
Lördagskram
Passionsblomman - skoj med livstecken! Och heja dig! Fossing - gaaaaa mardrömsnatt!! Ett gäng stödkramar!! Jobbigt värre!