-
egentligen ja... men jag tänker ta semester i sommar istället för att vara föräldraledig. Annars kommer jag sitta med ett berg semesterdagar (har över 50 just nu) och förbruka onödigt mycket föräldraledighet. Alltså måste jag ny/omstarta föräldraledighet.. därav min fråga. Men men... jag satsar på att maken tar den showen och så slutar jag vara föräldraledig i slutet av juni helt enkelt....fru AM skrev 2011-03-16 18:30:52 följande:Vickan: Man är väl föräldraledig tills barnet är inskolat och klart ...
-
Och Porchez - heja dig på anställningsintervju!!!
-
Sweetan - hälsa FruLlis!
Lappis- jag hade nog inte heller åkt till Japan... vilket påminner mig om att jag skulle vilja åka till det ställe i världen där min mamma är född..men där rasar ett långdraget krig, så det är inte helt lätt..(mina helsvenska morföräldrar jobbade i ett exotiskt land...)
Porchez- heja dig!
Ego- här är det lite väl många olika bollar i luften, tur att jobbet är så himla kul!!! Tjohoooo! Har haft ett riktigt skojigt möte idag. Gillart!
Telis - fniss på Televinken!
Mugglan-heja lönesamtal och hoppas du lyckas ta det lugnt!!
Nenne-mer fnissiga inlägg från dig!!! Saknar dig ibland.. -
Klockarbol- sanslöst jobbigt! Kram!
-
Sweetan - kolla inboxen!!
-
Klockarbol- grattis till vattnet!
AM- jag hade nog slutat läsa...kanske efter ett mail där jag hade förklarat varför...
Dagisval- maken har bokat besök på två dagis. Vad ska man kolla o fråga?
Ego - är på väg hem och laddar för en snurrig helg i min hemstad m utflykter till storstan... -
Fredagsskåååååål på er förresten!
-
Tack Mugglan!! Ska nog skriva om det till en komihåglapp! Den här tråden är verkligen bäst!!
-
BS- kära vännen!!! Allt stöd till dig!! Jättekramar!
-
BS - jag förstår er verkligen! Jättejättekram!