Cicci - vilken spycirkus! blir matt bara av att läsa det... och minns att min mamma berättat om nån plågsam tågresa med brorsan 1 år och mig 4 år, där båda tjöt hela vägen från Avesta till Uppsala. Ehum...
EA - jaaadu.. det där med graviditeter är ju surt nog ingen glasklar vetenskap. HEJA-kramar!!!
Snorkis - lilla S öde berör verkligen. Dels för att min brorson är lika gammal som S. Dels för att det är ett öde som verkligen berör. Senast idag, när Trollet retat gallfeber på mig, tänkte jag på S och så kom tålamodet tillbaka!
Ego - trodde jag skulle få med mig maken på ett försök att få Trollet att somna själv. Men nej. Pappan var för blödig och vi kom ingen vart alls. Nähäe. Då får vi väl göra en satsning någon annan dag. Typ. (Trollets somna in-metod är just nu att han somnar mellan sina föräldrar, medan herr T drar mamman i håret. Sedan flyttas herr T till sin säng och sover där till 3-tiden då han piper och flyttar tillbaka..) Nån gång kanske det mönstret kan få ändra sig, men men.. eftersom han sover hela natten förutom ett större pip så handlar det kanske mest om min bekvämlighet...