• viktualia

Välkomna till Tivoli Empatia!

Skoj att ni hade kul igår!! Och Frullan - bra att du gick dit!!

Oms- låter helt hysteriskt...som nån annan undrade, kan hon inte få hjälp med,läxläsningen.

Ego - mitt nästan förträngda förflutna har kommit ikapp mig i form av en av dem som sökt jobbet som min närmaste chef. Bläääähuuu. Ska bara komma på något pk sätt att säga det till den chef som ansvarar för rekryteringen. Minst lika illa är att ett gäng gubbar nära pension sökt, som om vi inte hade tillräckligt med ryggdunkande gubbar hos oss.*lite förtvivlad*

FB-uppdateringar - mina skulle kunna vara roligare om jag dels kunde skriva om jobbet och om jag kunde skriva när jag lämnar huset ... men bjuda in tjuvar känns ju onödigt....

• viktualia

Liten - grattis till Lillemans ett årsdag!!! Fint förnamn och allt!!

Piggelin - jobbigt med astma (redan)!!! *kram*

Ore - supersöt son!!!

• viktualia
    Telis skrev 2011-03-10 21:41:32 följande:
    Lappis, det heter Am Berg.

Liten, sitter dina lockar i i FLERA dagar?! *dör lite av avundsjuka* Om jag skulle locka håret så skulle det rakna efter ca 30 minuter trots mängder hårspray.
    Telis... du och jag har en del likheter.... likheter på områden som övriga världen inte behöver vara avis på... gaaaaaaaaa!

SNorkis - jag får nog åka och inspektera din handväskarsenal nån gång! Blir NYFIKEN!!
  • viktualia

Trollet har en minikånken! sööööt!

Ego - har läst ikapp men hann glömma.. hm... KRAM på er i alla fall!

Och fredagsskååååååål!

• viktualia

Snorkis - absolut en bra plan!

Smint - det där med undanstuvade kläder är fascinerande.. jag hittar små gömmor ibland och undrar hur jag tänkte när jag gömde olika klädhögar... inte bara bra att ha ett stort hus med många förvaringsutrymmen....

Ego - har suttit ute i solen och fikat med maken, medan Trollet sov! En hel timme i strålande vårsol! Njutning!!

• viktualia

Sweetan - jag vet att det går upp och ner för dig.. men du måste verkligen jobba mer än vanlig heltid?!? Eller? det kanske är jag som gissar fel utifrån dina rapporter.. själv har jag ju sällan press att jobba utanför ordinarie arbetstid... men det är väl en livsstilsfråga... KRAM på dig hur som!

• viktualia

BS - låter onödigt spännande med skidåkningen och onödigt kämpigt med bilfärden! *kramar*

• viktualia

här var det inte nåt större drag under galoscherna....

... men det är det inte i casa Vickan heller..  Trollet har varit väldans lös i magen (troligen överdos av fullkornsjox) och dessutom bara sovit 2 x 20 min på dagen idag. Andra sovtillfället avslutades av att grannbarnen åkte pulka... det lät väl skoj och Trollet vaknade.. svårt att bli annat än avis på pulkaåkningen...

*vinkar till er alla*

• viktualia

Näemen! där dök det upp fler!!

*vinkar till Blivande fru L - trevligt med livstecken*

och till BS - skönt att skidåkningen blev mindre läskig*

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!