Välkomna till Tivoli Empatia!
Page - "där" kan man inte var lika öppen som "här".
Page - "där" kan man inte var lika öppen som "här".
snaily - nej, vi får nog fortsätta att hålla tummarna men hittills har det ju gått deras väg så jag hoppas, hoppas det fortsätter i samma riktning. Förresten, jag tänker inboxa dig!
snaily - skönt att höra att du mår bättre!
pb - tänk att jag satt faktiskt och tänkte på det "andra paret" idag och undrade hur det hade gått för dem. Tänkte att jag skulle fråga mugglan när hon väl var tillbaka här men nu fick jag ju ett svar ändå ... men inte det jag hade hoppats på .
Snorkis – jobbiga tankar som jag hoppas du får klarhet i. Det låter väldigt lovande med nytt jobb till maken. Min skulle verkligen behöva detsamma. Han är så omotiverad och tycker det är så tråkigt och så hittade han ett som stämde jäkligt bra men har inte hört något från dem .
Kokisen – låter supertungt med din kompis!
Frullan – massor av kramar till dig!
AM –rean i London brukar precis som här starta i mellandagarna så de rear för fullt just nu. Fast du kanske struntar i den där presenten till maken just nu .
Vickan – grattis på 10-års dagen! Vi firade också igår med falsk skumpa (crémant från Loire).
AM - sorry, fick precis dagens första skratt .
Sms från mugglan:
Vi blir utskrivna idag och får äntligen komma hem. Ada och Beda har nu normala flöden båda två men vi får bereda oss på för tidig födsel enligt doktorn.
Hurrrraaaaa!!!!! ... säger jag.
AM - den var elegant. Tror du skulle passa jättebra i den.
AM - lila passar dig bra. Siden i grönt låter inte helt fel det heller. Inga funderingar på att sy upp och köpa sidenet på Simbra? (det gjorde jag med min bröllopsklänning).