• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

september, skönt att allt går framåt som det ska!

smint, tack för fotot, vad fina dom är! Hittar du inget annat foto på dig själv så har du ju flera jättefina på FB har jag sett.

Cicci, bon voyage imorgon!! Hoppas att du och barnen får en underbar semester och att det går bra på resan!

Skönt att det inte är vi som ska någonstans - Televinken uppvisar alla klassiska symptom på RS-virus stackarn.

• Telis

Mopedvin, Televinken är snart 14 månader så det är skönt att han inte är en liten spädis längre, precis som Muggles sa.

Han är så tapper lilla hjärtat men han mår verkligen inte bra. Hostan låter fruktansvärd och andningen är ansträngd.

Hoppas att ni blir sams snart, det är alltid trist att vara osams på helgen när man vill umgås och göra roliga saker!

• Telis

BS, om det inte blir värre så klarar vi oss hemma. Han är dämpad men inte apatisk och han äter och dricker bra. Hur har det gått med Iris idag, har ni varit på närakuten eller avvaktar ni lite?

• Telis

Parnassia, kom på att jag glömt kommentera - vad skönt att du ska få åka iväg med maken lite och få sova utan barn!! Men jag är så nyfiken, vart är det ni ska? Jag kan komma på flera länder där borta som har varit i krig ett par gånger.

• Telis

Vickan, vad kul att Trollet fortfarande kan ha Hektors jacka. Den här tråden är verkligen bra till mycket!

• Telis

smint, jag har inte fått något foto på dig, visst sa du häromdagen att du skickat? Skicka om i så fall!

Stort lycka till idag, Hattis!!!

Oj, Lappis, det där kontraktet lät ju inte så bra. Hoppas du kan omförhandla de viktigaste bitarna!

Jag känner mig ovanligt korkad som inte fattar men varför skulle folk bli drogade på krogen av okända? Att kvinnor blir det kan jag möjligen förstå syftet med, men karlar?

Ser så fram emot imorgon!

Kramar så länge!

• Telis

Ja jo, fast det måste ju finnas en hel del karlar på krogen som super sig alldeles för fulla alldeles på egen hand så då kan man ju lika gärna råna dom? Och jävlas gör man väl mest med folk man känner? Jag fattar inte varför man skulle lägga pengar på olagliga droger för att jävlas med någon man inte känner, då kunde man väl lika gärna hälla i laxermedel från Apoteket i ölen?

• Telis

Jag åker inte från Östermalmstorg men det borde nog vara samma buss ändå. Inboxa gärna mig med.

• Telis

Grattis, Hattis!!

Muggles, vem sjutton sover ordentligt efter en förlossning?! Jag gjorde det då inte med det hade inget med snittet att göra utan att Televinken skulle äta och jag skulle pumpa var tredje timme.

Lappis, klart att jobbet måste kännas bra redan innan, i synnerhet som du har ett så bra jobb!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!