• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

BrudSommar2006 skrev 2011-02-07 19:00:23 följande:
    Ojoj vad pyssliga alla är!
    Hahaha, nej inte alla! Jag hatar pyssel!

koko, hoppas att allt är okej! Kanske bara en nerv som hamnat i kläm?

Jag kommer aldrig att begripa mig på er som VILL må illa. Det finns ju inget som säger att det är en friskare graviditet bara för att man mår illa. Nej, fram för mindre graviditetsillmående säger jag!

Sweet, förstår att livet känns lite osäkert just nu pga arbete och green card-strul men jag är säker på att allt kommer att ordna sig till det bästa!

AM, när får ni veta hur det gick mot mr Yasuragi?
  • Telis

Snorkis, grattis till fint RUL!! Är det Vickan du har träffat så vet jag vad din man pysslar med på fritiden. Ingen hobby jag är avundsjuk på precis.

koko, åh men det var ett bra besked, hurra! Diskbråck är vanligt och kan läka av sig självt eller efter lite sjukgymnastikövningar! Klart, klart bättre än MS.

• Telis
    nennesjuttioåtta skrev 2011-02-08 17:06:07 följande:
    idag har vi fikat på stan, och för första gången sen han slutat skita varje kvart så blev det detonerad bajsbomb så vi fick testa skötbordet på toaletten. Fasen vad bökigt! Och de där våtservetterna var ju inte så effektiva, vilket slöseri, herregud. Fast jag har väl inte rutinen, hahaha! Men som tur var sket han när han stod i mitt knä, hade det hänt när han låg i vagnen så vet jag inte hur vi hade gjort. Återigen så var det svallvågor när jag öppnade blöjan och jag tror också det gick gäss. 

Varsågoda! 
    Tack nenne! Du räddade mig från att ta den där kexchokladen till kvällsteet!
  • Telis

Grattis, Snartis, till ett fint KUB-resultat!

Oupsie, jag har en hemförsäkring via mitt fackförbund och vi borde väl vara med i samma fackförbund tror jag? Fast dom behöver ju inte ha barnförsäkringar förstås....

• Telis

AM, ååååååh, vad jag skulle vilja vara en fluga på den badrumsväggen när du slår upp dörren och visar den beiga platsmattan för Mr Yasuragi!! (Fast kan man neka honom att välja inredning om han säger att han står för alla kostnader och han väljer normala material och färger? )

• Telis

Oupsie igen, men vilken skiiiiiiiit att inte foglossningen har blivit bättre!!

• Telis
    viktualia skrev 2011-02-08 21:20:14 följande:
    joo men det måste du väl kunna AM... lägenheten är ju inte hans och du måste ju kunna hyra ut den igen.. hihihii
    Jo, fast det var ju det jag menade med normala färger och material. Om han vill pröjsa mellanskillnaden och få vitt kakel och italiensk sjösten istället för beige plastmatta och våtrumstapet så kan det ju vara svårt att hävda att hans val gör lägenheten mer svåruthyrd.

Jag har ingen aning i frågan, men jag hoppas verkligen att AM kan neka och välja själv! Även om jag tycker att beige är kanske lite för snällt. Varför inte BT-lila?
  • Telis

Så där, nu finns Mugglans mage i galleriet. Såååå fin!

• Telis

Vickan, hälsa till henne så jättemycket och skicka en bunt kramar om du pratar/mejlar med henne!

• Telis
    fru AM skrev 2011-02-09 18:53:21 följande:
    Är det någon som går på den här bilden (reklam för ögonfransnäring på FB):

(inte bara världens längsta gonfransar utan också världens största ögon! Som grapefrukter!)  
    Men det är ju nenne!
Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!