Välkomna till Tivoli Empatia!
Åhlens har plastad frotté på metervara men jag skulle hellre välja plastad flanell. Vi har båda varianterna här hemma och flanellen är mycket bättre tycker jag.
Åhlens har plastad frotté på metervara men jag skulle hellre välja plastad flanell. Vi har båda varianterna här hemma och flanellen är mycket bättre tycker jag.
Tjipp!
Jag mår sååååå mycket bättre men har fortfarande lite feber så idag jobbar jag hemma. Vad skönt det är att må bra och kunna äta mat igen!
Oms, japp Snartis är gravid och ska på KUB idag.
Lycka till idag, Snartis! Hur gick det med sonen igår, lät läskigt med hög feber och hosta!
Oupsie, hoppas att du får plats idag!! Stort, stort lycka till i så fall!!
Åh, liverapportering från Mr Oupsie! Vi börjar bli bortskämda här i tråden.
Hälsa henne så jättemycket och säg att vi tänker på henne! Hoppas på ett januaribarn!
Cicci, bums iväg med dig till läkaren!! Magen ska man inte leka med!
Gratta maken, AM!
På söndag eftermiddag blir det fika hemma hos mig för alla (icke-förkylda) som vill träffa Yngla (och hennes mamma )!
Grattis, grattis, Oupsiefamiljen!! Hoppas att ni mår bra alla tre trots att det tog ett tag! Ser också fram emot en längre berättelse, ett foto och ett namn.
BS, du är hemskt välkommen på söndag om du kan! (AM också förstås!) Vi har inte sagt någon tid än, mer än tidig söndag eftermiddag. Jag sa att snaily skulle få välja tid efter vad som passade dom.
Krya på dig, Vickan!! Hoppas att det fort går över!
Välkommen igen mopedvin, jag kommer ihåg dig!
Ni som kan bila med era barn kan skatta er väääääääääldigt lyckliga. Fy f*n, vilket trauma det är att åka bil med Televinken. Ibland hinner vi inte ens ut ur området vi bor i innan han börjar illvråla, jag får magsår bara av tanken på att åka bil.