• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Vi lägger bajsblöjorna i hundbajspåsar och någon gång råkade Televinken få tag i en sån påse innan vi hann slänga den. Han blev så hysteriskt ledsen när vi tog den ifrån honom så nu har vi en fejkpåse med en torr och ren blöja i som han får gå runt med. Herregud, barn alltså ....

• Telis

Åh, vad härligt, porchez! Hoppas, hoppas att det visar sig vara vara allvarligt!

• Telis

nenne, jag vet ingen som är så lite Stig H som du. Du är ju som född med skidor på fötterna.

• Telis

Nej, nu blir det sova här. Med den fromma förhoppningen att Televinken sover lite längre än till 4.20 imorgon.

• Telis

Stort grattis, gosnosen!!

Du kan mejla mig ett foto på telemarkgrrl@gmail.com så skickar jag tillbaka länken till dig. Fast barn i all ära men vi vill nog gärna se ett foto på dig också.

• Telis

Lappis, jag tjatar som vanligt om Mauritzberg. Häringe är hemskt, tråkiga standardrum i tråkiga moderna flyglar och lite och inte särskilt god mat. Fast jag skulle nog ändå satsa på Oaxen eftersom krögarna där snart lägger ner. Passa på!

Förresten sa väl inte gosnosen att hon fått någon sfinkterruptur? Det var väl från passionsblommans förvirrade inlägg om någon annan i någon annan tråd?

• Telis

Nya bilder på finaste Pricken finns nu i galleriet!

Kramar till alla!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!