Oupsie: Jag vet egentligen inte vad det är som känns mest jobbigt, det är nog lite allt sammantaget... Eller ja allt är väl egentligen nästan skolan! Graviditetåkommor har jag inte så hemskt ont av, ganska mycket halsbränna och trötthet i princip.. Och tröttheten gör att jag i mellan åt funderar på hur jag ska orka resten.. Sen så har jag aldrig känt mig så stressad över något som jag ibland kan känna mig över skolan (även innan graviditet alltså).. Och nu känns det extra stressigt när jag vill hinna så mycket som möjligt innan bebisen för att jag ska kunna börja så sent som möjligt till våren (då jag tänkt läsa in resten av den kurs jag började nu), vilket blir mars/april skiftet om jag hinner med de första delkurserna nu.. Alltså, shit vad rörigt det blir när jag försöker skriva.. hoppas det gör att förstå lite?
Fick iaf reda på att jag klarade min sommarkurs idag, och det känns gott! Nu tänkte jag ta kontakt med studievägledaren (eller vad det heter på universitetsnivå) ovh höra om jag möjligen kan tillgodoräkna mig de poängen.. Vilket jag inte kan tro är några problem, och isf kan det nog hjälpa lite mot stressen.. (Fast då hittar jag nog ngt annat att stressa upp mig på ist! )
Tack för all input ang tvättmaskin! den vi har i huset (minns inte vilket märke) är förmodligen från början av 90-talet och rymmer 4kg, (den vi hade i lgh rymmde 6kg), och vi utgår från att det inte blir mindre tvätt med en ny bebis (eftersom vi aldrig har tvättat så mycket som efter att vi fått A).. Vi tror att vi vill ha en sådan som kan känna av och anpassa efter mängden tvätt man lägger i, fast de flesta märken har nog sådana nu tror jag, ngn med erfarenhet av en sådan?
Usch blä.. pratade med min "blod-doktor" nu.. Och jag är inte helt överrens om resonemanget, även om jag nog egentligen inser att rent medicinskt är det nog bra/rätt/bäst.. Bara det att jag mår så psykiskt dåligt av att behöva gå hit och känna mig dålig! *röriga tankar detta med visst*
Förresten, Nenne min mage är inte ett dugg större än med A, och tyckte inte att det syntes tidigare heller, som det "ska", så det är väl helt olika, som allt annat.. Är väl ingen nackdel med höst och vinter i antågande om man vill dölja det ett tag heller..
Har inte hunnit läsa ikapp särskilt mycket, men nu tar samvetet över, så bäst att jag får lite plugg gjort!