Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Välkomna till Tivoli Empatia!

Å jag är ledsen över det här med FB-rekommendationerna eftersom jag var en av dem som råkade trycka på den knappen!!
    Det var bara ett misstag och inte alls meningen!!!!
    Men slutet forum kanske är enda vägen att gå.  

Snorkfröken, jobbigt med din smärta också. Hoppas det inte är blindtarmen och hoppas ni kan få klarare och bättre besked på måndag!!

Cicci, TACK vännen!
    Jag ska kolla upp detta!
    Du får gärna inboxa mig din emailadress också!

Liten, spännande! Hoppas de budar på!

Mugglan, tänk att Ada och Beda fortfarande simmar vidare där inne! Helt fantastiskt med tanke på hur det var för ett antal månader sedan!
    Men snart är det väl ändå dags för dem att titta fram?!? 

Snartis,
    hahhahaa skrattar åt din G-kupa! FINNS det så stora??? Bh-ar alltså?!?

Nenne, jag förstår att det är en jätteomställning för dig nu när du jobbar hela dagarna. Och TÄNDER! Herregud snart är väl Pricken klar att ta studenten?!?

Smint, hoppas att din mamma blir bättre! kram! 

MSW, jag har också allergikänningar i år. Har inte alls haft det så mycket förr men tog anti-hitamintabletter igår och blev helt däckad. Ärligt talat. Såååå trött. Ska nog ta dem på kvällen istället för på morgonen framöver. Lycka till med fotograferingen nu!

Nu måste jag ta itu med jobbet. Känns weird att jobba fast man är arbetslös!!! men den här artikeln vill jag få publicerad så då får man bita i det sura äpplet och jobba obetalt...

Kram till er alla!!

• sweetstreet

Å HEJA MUGGLAN!!!
    Eller kanske ska jag ropa Heja Mugglans TAPP!!!

Hoppas såååå att de små kommer ut nästa vecka så ni får träffa dem!

• sweetstreet

Förresten
    SKÅÅÅL!!!!!

Sitter här och försöker vara duktig. Ska skicka min version av artikeln till chefen (eller fd chefen) ikväll. Det har gått lite småtrögt men nu har jag nog kommit igång en del ändå. Jag behöver helt klart lite "press" för att jobba som bäst...

MSW,
    vad är det som har hänt???? Har du plussat???
    Jag har inte alls hängt med allt som hänt i tråden senaste tiden.  

Cicci,
    TACK vännen! Du är bara bäst!!!!
    Jag ska kontakta dina kollegor i helgen eller nästa vecka!

FruE,
    KRAM på dig vännen!!!!!!  

• sweetstreet

Liten,
    grattis till försäljningen!!!!

Ang bröststorlekar är jag åt det lilla hållet men måste säga att jag faktiskt trivs med det. Visst finns det gågner när en-två storlekar upp vore himla najs, men oftast är det skönt att inte ha några meloner tycker jag  
    Haha det var faktiskt en av de saker jag inte gillade med mina amningstuttar! Att det blev SVETTIGT under dem! Alltså mellan brösten och bröstkorgen!!!!!!! Eftersom mina annars så småååå pyttiga bröst inte alls ligger tätt mot min bröstkorg (de är alldeles för små för det hahaha! ) så var jag inte alls van vid det och jag tyckte det kändes lite småäckligt minns jag.... Men så hade jag ju stortuttar under sommarhalvåret också. Kanske känns annorlunda om det inte är så förbålt hett...
    Maken däremot gillade nog mina större tuttar  

• sweetstreet

Först
    GRATTIS Mugglan och Mugglan-familjen!!!
    Sååå underbart att höra att allt gick som en dröm! Och de små tjejerna är hur söta som helst ju!
    Fina namn ni valt också tycker jag!
    Sköt om er nu och jag lovar att Moa lär bli en superstolt storasyster! 

• sweetstreet

Snorkis,
    Så GLAD jag blir för din skull också! Att ni fick ett så bra samtal och möte!!! Just SÅ önskar man ju att det ska vara för alla i svåra och jobbiga situationer. Att man känner att folk lyssnar och förstår och därmed försöker göra det hela så bra som möjligt!

• sweetstreet

Cicci!
    Tack igen vännen!!! har inte mailat än men ska göra det nu i veckan.

• sweetstreet

Nenne,
    det är såklart en omställning att jobba också. Men jag tror att det kommer bli bra i slutänden. Att hitta en balans mellan just familjeliv och jobb är väl en av de svåraste men också en av de viktigaste sakerna vi småbarnsföräldrar måste göra. Och det är ju så individuellt också det där med hur mycket man vill/kan jobba eller vara hemma också. 
    Men bra för P att få vara med Pricken. Gissar att han väntat och längtat riktigt länge...?  

• sweetstreet

Och MSW,
    GRATTIS!!!!
    jag hade totalt missat att du plussat! 

Hoppas verkligen att allt går bra nu med dina värden och så. Har ni någon bra plan? Det fungerade ju bra förra graviditeten. Ska ni "göra på samma vis" nu eller fungerar det kanske inte så???

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!