Välkomna till Tivoli Empatia!
Mugglan (och Snorkis): När jag spanade efter babyskydd till Trollet så fanns det inte nån uthyrare i det här länet... knasigt att det är så olika... det finns i nästan alla grannlänen däremot...
Mugglan (och Snorkis): När jag spanade efter babyskydd till Trollet så fanns det inte nån uthyrare i det här länet... knasigt att det är så olika... det finns i nästan alla grannlänen däremot...
Nästan synd att sonen redan har en rullande pryl av det här slaget... eller tur för min ekonomi... www.designonline.se/Products/sek1/Home_Accessories/Children+Accessories/6015/SAAB+Roadster
Vickan: det är väl enda SAAB:en ngn vågar köpa...
hm.. undrar hur länge Trollet kan resp bör sova... hemsk mamma han har... men ooo vad lugnt det är när han sover..
Snorkis - vi har goda erfarenheter av Acta graco S - smidigt och bra
2 h 15 min sov Trollet... nu är han vaken o pipig och snorig... stackars oss...
Nenne - du är så BRA!! Sådana bakningsinsatser har jag också gjort!! hihihi!
Snartis - kramar om!! Lät jobbigt värre, hur långt är det till målgång?
Ego - hur skumt som helst att bara jobba en dag o sen ta helg... och det en påskhelg där endast annandagen är bokad... mycket skum känsla!
och jag skickar lite choklad från www.naturpralinen.se/ och önskar Glad Påsk!!!
själv har jag riktig långfredag eftersom makens hobby har säsongspremiär och Trollet fortfarande är måttligt pigg. jobbigast med Trollet är att han, när något går honom emot, lägger sig på mage och dunkar huvudet i golvet... hmmmmmmmm
Styrkekramar till Mopedvin! lät tungt!!