• viktualia

Välkomna till Tivoli Empatia!

Snartis skrev 2011-04-22 17:01:16 följande:
    Är på förlossningen på sös nu, känna lite halvskumt att vara här och gå förbi rummet där Kicken föddes. Har fått magont, lika ägglossning blandat med blindtarmont. Ringde och jag skulle komma in på en gång, hmmm vad kan det vara? Nervös faktiskt :-S
    Näemen kära nån!!! kraam på dig! hoppas att det är något odramatiskt!!!
  • viktualia

Liten - måste tyvärr meddela att min upplevelse av Münchens flygplats är att den var tråååååkig.... Köpenhamn var ett under av underhållning i jämförelse. Håller tummarna för att du kommer hem inom rimlig tid!! Du OCH bagaget!

• viktualia
    Snartis skrev 2011-04-22 22:25:01 följande:
    Värdet var +2 på urinprovet, så nu ska jag prova äta pencillin i 1,5 dygn. Läkaren hoppas på att det är uvi. Blir det inte bättre på den tiden så måste jag åka in igen. Håller alla tummar och tår att det är så "enkelt" som uvi och att jag blir snabbt bättre. Gonatt till er alla
    Håller alla tillbörliga kroppsdelar och skickar en stor kram till dig!! Sov så gott det går!!
  • viktualia

påsk och ljuvligt väder märks verkligen här.... Kram på er alla och hoppas att ni får ha det prima ni också!!

• viktualia

Snartis - låter verkligen hemskt hemskt jobbigt!!! Jättekram!

Snorkis - jag hade nog ätit en sked eller två. Lät gott.. och svårt att undvika allt...

Ego - har haft en skitdag trots vackert väder och söt son. Känner mig småtaskig som tycker att makens hobby tar för mycket tid (när den just börjat för säsongen och han verkligen inte kommer kunna använda all önskad tid till den). Trollet sov lite dåligt mitt på dagen och därför har dagens egentid inskränkt sig till att handla om tiden det tog att ta årets första joggingtur. Heja mig! Sen råkade jag få vatten i min mobil och skitdagen kuliminerade....  Verkligen bara en serie vardagsförtret, men jag har tydligen himla dåligt tålamod med sånt här. Vilket skrämmer mig lite... och får mig att fundera vad som är fel på djupet... om det nu finns något som är fel på djupet... eller varför jag är så ur gängorna....

• viktualia

Joo idag är det klart bättre. Men roten till mitt muttrande kvarstår egentligen... Däremot har allt inte gått emot mig idag, utan tvärtom har det varit en supermysig dag. Min brorsa med fru och son kom hit en sväng! Mys!!! mobilen funkar igen och världen är rätt snäll.. oftast...

• viktualia

Mugglan - gott att höra att du är hemma igen!

Ego - letar ny mobil. Har redan en smartphone i jobbet men att använda den privat är krångligt. Vill alltså ha en halvavancerad privatlur. Nån med åsikt?!?

• viktualia

Mugglan -  har härjat lite på nätet och på fejjan.. här är senaste idén  http://www.expert.se/Product/Product.aspx?id=5213551
    egentligen vill jag nog inte lägga så mycket mer än en tusenlapp...  men hm... lite miljövänlighet kanske är värt några spänn till. Kravspec: kamera, möjlig att surfa på men behöver INTE vara supersnabb/smidig till detta. Och som sagt helst runt tusen spänn..

• viktualia

mugglan - jag har redan en HTC Desire Z i jobbet... så nån värsting behöver jag verkligen inte.  däremot är det hemskt rörigt att ringa och framförallt smsa privat på grund av muppigt avtal. Alltså behöver jag en mindre och smidigare och inte lika hightech privat

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!