Välkomna till Tivoli Empatia!
Ahhhh... surströmmingstricket. Har hört stories om den typ ett nygift par som kom hem till villan och det luktade avskyvärt. Det tog dem flera veckor innan de hittade vart de hade gömt burken.
Ahhhh... surströmmingstricket. Har hört stories om den typ ett nygift par som kom hem till villan och det luktade avskyvärt. Det tog dem flera veckor innan de hittade vart de hade gömt burken.
Casa Mop! Jag sa ju det!
pb - söta men tyvärr tänker jag på makens fasters lilla malteser som inte ens är rumsren. Det är inte den stackars hundens fel utan fastern som har skaffat sig två hundar och inte har någon som helst kunskap om hur de ska skötas. Blir så arg när jag hör de där stackars hundarna.
Och jag som trodde att Pricken hette Åtta !
Nej jösses vad dåliga skämt jag drar idag. Borde nog ägna mig åt min presentation istället.
Ja .. vilken jäkla hamster??!!!
nenne, ska nog förklara för dig eftersom du verkat ha snöat inne. Om jag skriver casa Mop ... och sonen heter Edvin så tänkte jag att hos er är det casa nenne ... och jäklarns då borde ju er son heta sjuttioåtta och inte åtta.
pb - ska ni skaffa hund? Jag tittar suktande på alla söta hundar här i vårt kvarter och maken suckar åt mig.
Ha, ha ... ja, undrar om hamstern har dött nu!