_koko_ skrev 2010-10-28 12:19:59 följande:
piggis - Vilken underbar tapet!Tyvärr gäller följande för båda: Min sambo skulle titta på mig som om jag trillat och tappat hjärnan i fallet om jag föreslog någon av dem...
Det var precis det som var lite kul! Pirr berättade att hon varit på Engelska Tapetmagasinet (affär här i stan som har hur mkt fint som helst) med en kompis & hittat denna tapeten & beredde sig på diskussioner hemma med maken. Men han hade konstaterat att deras kök var så "stiff" i övrigt nu när det var renoverat, så då funkade det med en sådan tapet för att bryta av "allt det stiffa" lite
Jag är superglad över de tapeter vi har här huset - i lägenheten pratade vi om att måla/tapetsera fondvägg(ar), men när vi flyttade ut fyra år senare hade fortfarande inget hänt, så då tyckte vi det var lika bra att köra på det från första början här i huset. visa av erfarenhet
När Kängu var här förresten förra veckan, så kommenterrade hon just vårt röda glaskakel i köket, "visst var det den som det skrevs om i tråden?" Är fortfarande supernöjd med det! (& du skulle gilla det med, Telis!)
Vad skönt koko, att ni lejer bort menar jag, blev lite orolig för er ett tag där
Tinga, så det finns påslakan med det mönstret?! Hmm, kanske måste kolla in det?! Fast är rädd att jag inte får med maken på det plus att det noig blir lite väl "oroligt" i vårt sovrum då, eftersom vi har en blommig fondvägg vid huvudänden av sängen...