Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

Viktigt!!! Till er som ska gifta er i Gustaf Vasa kyrka (Stockholm)

Hur ska de täcka det? Och vad skulle det hjälpa mot vibrationer? 

Om de inte ska bygga in det eller flytta på det eller vadera in det förstår jag inte vad de ska vara bra för.

Om det bara är ett skynke kanske du kan fråga dem om de tänkt avtäcka det inför ceremonier? Har du haft kontakt med dem?

Förstår inte heller allas reaktioner? Varför blir folk så arga om någon vill göra något i en kyrka? Självklart ska man ha respekt och genast acceptera om kyrkan väljer att inte göra som man önskat. Men det är deffinitivt inte "fult" att be om något enligt mig.

Så länge man inte ber dem ta ner alla kors och inte nämna Gud, det hade jag nog också reagerat på. Men man måste som Kristen och kunnig acceptera att alla inte vet lika mycket om kyrkan och dess traditioner. Jag tex visste inget om de här blommorna som går i olika fäårg beroende på månad (om det var så det var). Själv är jag uppvuxen i en kristen familj men har väldigt lite kunskap om just traditioner i kyrkorummet.

• JustMeAndMyLove
    Kjell Präst skrev 2010-11-01 06:08:09 följande:

Ah, så var det ja! Var ett tag sen jag läste om det :)
  • JustMeAndMyLove
    Cinnta skrev 2010-11-01 20:00:01 följande:
    Men egentligen... varför ska ni som inte har konstruktiva råd att ge den som är jätteledsen för något som hon sett fram emot väldigt länge, några råd utan bara klanka ner på att denne är löjlig och egocentrisk? Jag ser att några har försökt ge råd på hur man kan lösa det, och det är kanon. Men att bara säga att hon är ego och tänker fel är ganska taskigt. Har man inget konstruktivt att säga tycker jag nog inte att man ska säga nåt överhuvudtaget.
    De som försökt drunknade liksom i allt skrikande tror jag...
Svar på tråden Viktigt!!! Till er som ska gifta er i Gustaf Vasa kyrka (Stockholm)