• litet hemligt bröllop

101211, någon mer?

Vi har diskuterat giftermål länge och hade tänkt ta det nästa år men vi kände bara för att göra det och sen ha en liten middag för de närmsta.. så litet och hemligt blir det :) Ska bli kul att se deras reaktion!

Beställde ringen igår och skickade in för gravering och polering :)

Middagen ska planeras och det är fasen inte det lättaste :)

Berätta om er dag! :)

• Svar på tråden 101211, någon mer?
  • litet hemligt bröllop

Här var bara några minus och jag frös oxå som en tok.. jag har fryst idag tom :P
    Men lite kyla ska man inte klaga på när man har fått det bästa i hela världen, min älskade Markus ♥

• melondoft

Oj, hej! Här är en till som blev fru igår. Har inte hittat denna tråden innan men verkar inte som att ni har hunnit prata jättemycket.

• litet hemligt bröllop

Njae vissa av oss har pratat i andra trådar och i mail men välkommen :) hur var din dag?

• Houdini

Vår fotograf har lagt ut bilder på FB och jag visste att det var rätt att flytta bröllopet en vecka så hon kunde ta våra bilder.
    Hon gjorde ju även mina blommor, och det var några som rynkade på näsan när jag berättade om färgerna, men alla ändrade sig när de såg buketten Hjärta Jag hade blåa vita och röda rosor de röda var sprayade med silver.

Min man sa senare på kvällen att det känns inte annurlunda men mer rätt på något vis, att vi nu är gifta. Vi har ju varit tillsammans i nästan tio år.

Och han var så snygg och stilig i lördags, högg riktigt till i hjärtat när jag såg honom färdigklädd.

och nu är han sjuk,vaknade tidigare i kväll (han jobbar natt så han går och lägger sig vid sextiden) med feber ont i halsen och ont i lederna, och jag har ont i halsen.
    All spänning som släpper nu och då känner man att man mår kasst, jag hoppas slippa skov från magen och lederna bara, det är ju snart jul.

Och vi har bestämt att vi ska fira julafton ensama hemma i år, vår första som gifta

• litet hemligt bröllop

Mannen blev sjuk i lördags och jag idag. :( måste vara spänningarna.

• Karamellen

Jag är också risig... vaknade imorse med lock i öronen, ont i halsen och ögonen.. Förkyld
    Kul.
    Maken är hemma och vabbar för dottern som är sjuk (hon har hosta hosta och är förkyld, nu äntligen feberfri dock).
    Jag jobbar på så gott det går. Sålänge jag har nån röst kvar! Jobbar ju med att svara i telefon så rösten är ju liksom ett måste. Har ju nyss börjat på det nya jobbet och man vill ju inte börja med att vara sjuk liksom...
    En kollega till mig gifte sig faktiskt samma dag som vi (i lördags). Hon gick hem från jobbet igår på förmiddagen då hon mådde uruselt. Antagligen spänningarna som släpper som ni säger.
    Än så länge är maken frisk

Houdini - vi känner likadant! Att det inte känns annorlunda alltså. Men det känns lite som att "cirkeln är sluten" eller vad man nu ska säga. Känns skönt att få heta samma efternamn allihopa Vi har ju också varit tillsammans i snart 10 år (9 ½ år för att var alite mer precis )

• Houdini

LOL vi är också sjuka nu, manen blev dålig i går kväll och jag var kass när jag vaknade i morse.

Så jag tror vi kan skylla det på att alla nervspänningarna har släppt nu, och att man inte kan hålla emot längre

• Houdini1

Fick bilder av min pappa i dag ;)
  • Karamellen

Vad fina ni är!!!!

Houdini1 skrev 2010-12-17 21:18:59 följande:

• litet hemligt bröllop
    Houdini1 skrev 2010-12-17 21:18:59 följande:

fiiina :D
  • Karamellen

Jag är så sjukt nyfiken! Vi har inte sett våra bilder ännu. Vi ska fira nyår med fotografen (svägerskans man) så vi lär ju få se dom då. Då ska vi även välja ut vilka bilder som ska bearbetas
    Ååh, det ska bli så spännande och kul att få se bilderna!

• litet hemligt bröllop

Vi har fått ett smakprov på oredigerade bilder, men nästa vecka får vi alla

• Houdini1

Vi har inte heller fått se alla bilder ännu, vi skulle ha åkt till henne men iom att vi är sjuka så blev det inte av.
    Mannen orkar inte.
    Jag bara älskar denna bilden
  • litet hemligt bröllop

kärleksfull bild :D

Svar på tråden 101211, någon mer?