• litet hemligt bröllop

101211, någon mer?

Vi har diskuterat giftermål länge och hade tänkt ta det nästa år men vi kände bara för att göra det och sen ha en liten middag för de närmsta.. så litet och hemligt blir det :) Ska bli kul att se deras reaktion!

Beställde ringen igår och skickade in för gravering och polering :)

Middagen ska planeras och det är fasen inte det lättaste :)

Berätta om er dag! :)

• Svar på tråden 101211, någon mer?
  • Karamellen

*vinkar*

101211 här också

Blir också litet, bar aföräldrar och syskon med respektiven och barn som kommer vara med. Vi kommer vara i en liten mysig kvarterslokal mitt i stan som inte har just någon insyn men jättebra utsikt och bjuda på buffé och tårta

• Houdini

Här också *vinkar vilt*

Började som ett familjebröllop men då bara närmaste familjen blir över 20 personer ;) sen kom vi på fler personer vi ville skulle vara med så gästlistan blev ca 48 plus oräknade barn.

Vi ska ha kyrkbröllop och sedan kaffe och tårta på församlingshemmet sen senare på kvällen ska vi äta middag påå resturang med familjen.

• litet hemligt bröllop

hur gick det för er igår??

Här var det underbart, dock tråkigt att snön försvann.. hade varit så fint med snöfoton

• Karamellen

Hej hej!
    För oss gick det jättebra! Dock var det himla kallt! Vi hade nästan 20 minusgrader och tog lite kort utomhus. Det blev inte många och jag anar nästan att det kommer synas på bilderna att vi frös! Men det gör mig ingenting!
    Dottern hade tyvärr feber men hon var rätt pigg och nöjd ändå. Tack och lov bara feber, inget annat så lite extra ompyssling av henne från min mamma och snutten i närheten och lite alvedon klarade hon dagen och kvällen galant! Jag är så stolt!
    Prästen var fantastisk, inte så tillknäppt och vigselgudstjänsten var underbar!
    Middagen och "festen" efteråt var jättetrevlig och precis sådär lagomt avslappnad som vi vile ha den! Det kändes också helt lagomt att avvika kring 20-21-tiden. Vi hade ju dottern på 1½ år som var febrig, min bror och hans fru har en nyfödd liten bebis, svägerskan och hennes man har två barn på 6 och 3 år och min mans farmor och farfar kände nog alla att det var helt lagom att avrunda
    Väl hemma var det pyjamas på och natti natti för tösen sen la vi oss (jag och maken ) och såg en film. Jag såg nog ca 20 minuter av filmen och sov sedan i soffan tills filmen var slut och maken väckte mig Då gick vi och la oss. Lugn kväll för vår del alltså

Det känns helt underbart att vara gift. Det känns faktiskt inte annorlunda på något sätt öht, det känns faktiskt precis som vanligt och det var just det jag hade hoppats på!
    Nu väntar jag spänt på att få se alla bilder som familjen tagit! Har sett en enda än så länge och då såg både jag och maken verkligen jättefulla ut. Och vi drack just ingenting!

• litet hemligt bröllop

låter som en underbar dag =) Våra gäster gick oxå vid 21-tiden och det var lagom då sambon, oj nej mannen :D hade feber och superont i halsen =(

• Houdini

Vår dag blev precis som vi ville ha den

Enda som inte gick enligt planerna var ju vädret blåsten halv storm nordan och all snö töade bort.

Väntar också på kort,men jag har sett några stycken somvår fotograf har lagt utpå ett forum ,9

• litet hemligt bröllop

är jättebesviken på att snön försvann

• Karamellen

Tråkigt att snön försvann för er
    Vi hade ju snö, men 20 grader kallt dessutom försvinner solen ganska jättefort häruppe så vi hann inte få så många bilder ute ändå... Plus att man frös hela kvällen sen (fotade innan vigseln). Man blev liksom aldrig varm efter nedkylningen vid fotograferingen
    Men men, allt annat var perfekt! Och det bästa

Svar på tråden 101211, någon mer?