• mmaddee

Vad tycker ni om denna klänningen

Vad tycker ni om denna klänningen. Kan man  ha den på festen? skall i så fall ha blå

http://www.clazzyfashion.se/product_info.php?cPath=123&products_id=101

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-01 21:11
    DEtta är den vanliga klänningen och jag får se hur det blir med den andre
    www.brollopstorget.se/hem/mmaddee/galleri.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-01 21:13
    www.brollopstorget.se/hem/mmaddee/gallery/phpixea1r.jpg
  • Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänningen
  • mmaddee

jag har iaf inte köpt den ännu

• Hvidbrud

Clazzyfashion som i classy fashion? Modellen kunde kanske vara läcker om slitsen var lite mindre , men tyget ser ju ut som om det är av väldigt dålig kvalité. I tjock siden på den rätta kroppen kunde den kanske fungera?

• lolinda

Du och dina tärnor ska ju ha jättefina klassiska klänningar...hur kommer det sig att du ska byta om till en klänning som verkligen visar allt? Ta på dig trosor bara för annars visar du ju hela fjösa....

• Syrinx

Jag läste på din bröllopssida att klädkoden för ert bröllop ska vara högtidsdräkt. Det är ju den finaste klädkoden - folkdräkt, uniform, frack, långklänning förväntas gästerna bära. Tycker du då, ärligt talat, att den där klänningen passar till den koden? Om övriga gäster har frack och långklänning? 

Jag tycker du ska fortsätta bära din brudklänning även på festen.

• Sebastiána

Clazzyfashion säljer ju inga "vanliga" kläder utan club wear och sexkläder eller vad man ska säga. Tyget lär vara 100% tunn polyester.

• mmaddee

Ja jag för se hur jag gör men jag kanske inte byter alls

• Moster Stina

Driver du med oss mmaaadddeee???
    Eller har någon kapat ditt konto.
    Du får ju onekligen många svar på dina inlägg i alla fall!
    Flest vinner!

Jag kan verkligen rekommendera er att lyssna på hennes bröllopsmelodi också? Tvivlar på att du skulle kunna spela den likadant en gång till, eller hur mmaaadddeee?

• mmaddee

Moster Stina skrev 2010-11-02 07:57:36 följande:
    Driver du med oss mmaaadddeee???Eller har någon kapat ditt konto.Du får ju onekligen många svar på dina inlägg i alla fall!Flest vinner! Jag kan verkligen rekommendera er att lyssna på hennes bröllopsmelodi också? Tvivlar på att du skulle kunna spela den likadant en gång till, eller hur mmaaadddeee?

klart jag kan jag har ju noterna nerskrivna

• pyrro

Finns inte ord för hur gräslig den klänningen var.....aldrig aldrig aldrig....och på ditt bröllop ÄR DU SERIÖS????!!!

Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänningen