• mmaddee

Vad tycker ni om denna klänningen

Vad tycker ni om denna klänningen. Kan man  ha den på festen? skall i så fall ha blå

http://www.clazzyfashion.se/product_info.php?cPath=123&products_id=101

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-01 21:11
    DEtta är den vanliga klänningen och jag får se hur det blir med den andre
    www.brollopstorget.se/hem/mmaddee/galleri.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-01 21:13
    www.brollopstorget.se/hem/mmaddee/gallery/phpixea1r.jpg
  • Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänningen
  • Sebastiána

Det är inte så konstigt om det är svårt att ta dig på allvar TS. Du liknar mer och mer ett tr*ll. Sakerna du skriver går inte ihop, särskilt inte med resten som står på ditt konto. En översättare som inte kan stava. En tjej som har klädsel högtidsdräkt och som väljer att byta från en normal och snygg klänning till en sl*mpaktig på festen. En tjej som skriver atonal hyllningsmusik till sin blivande. Där tog du i lite för mycket. Jag kan inte tro att denna människa finns!

• lolinda

...och hon önskar sig smink i bröllopspresent...?!?

• Moster Stina

lolinda skrev 2010-11-02 10:11:42 följande:
    ...och hon önskar sig smink i bröllopspresent...?!?

Ja men du får oss ju alla att skratta i alla fall!

Och försök inte...gällande noterna!
    Då vill jag hemskt veta vad du valde: 

1. Taktart
    2. Tonart
    3. Tempobeteckning
    4. skriver du med åttondelar eller 16ondelar?

• Sörön10
    Sebastiána skrev 2010-11-02 09:48:31 följande:
    Det är inte så konstigt om det är svårt att ta dig på allvar TS. Du liknar mer och mer ett tr*ll. Sakerna du skriver går inte ihop, särskilt inte med resten som står på ditt konto. En översättare som inte kan stava. En tjej som har klädsel högtidsdräkt och som väljer att byta från en normal och snygg klänning till en sl*mpaktig på festen. En tjej som skriver atonal hyllningsmusik till sin blivande. Där tog du i lite för mycket. Jag kan inte tro att denna människa finns!
  • Ezna
    Midvinterflicka skrev 2010-11-02 08:17:11 följande:
      Ja, och det är ju inte ett inlägg heller, utan hela forumet är ju fullt av inlägg från denna signatur. Visst kan man vara aktiv på forumet, men att skriva inlägg på inlägg känns ju lite överdrivet.
    Junibrud2011 skrev 2010-11-02 08:32:02 följande:
    Håller med om det till 100% Det är inte så mycket vettigt hon skriver om. Vem vill se ut som en Slam*a på sin egen bröllopsfest? Tror inte alls på att hon ska gifta sej utan att hon (om det är en hon) bara vill skapa debatt. Är det så mmaddee?
    Håller oxå me till 100%!!!
    Nä inte är det mkt vettigt hon (han?!) skriver! Många konstiga frågor och forumet är FULLT av inlägg från denna mmaddee!! Med alla dessa planer, tankar och frågor kan människan omöjligt seriöst vara på väg att gifta sig!!
    Det går ju bara inte... 
    Börjar bli lite less faktiskt på att se signaturen överallt! Då endast för att mmaaddee känns inte verklig!!
    Sebastiána skrev 2010-11-02 09:48:31 följande:
    Det är inte så konstigt om det är svårt att ta dig på allvar TS. Du liknar mer och mer ett tr*ll. Sakerna du skriver går inte ihop, särskilt inte med resten som står på ditt konto. En översättare som inte kan stava. En tjej som har klädsel högtidsdräkt och som väljer att byta från en normal och snygg klänning till en sl*mpaktig på festen. En tjej som skriver atonal hyllningsmusik till sin blivande. Där tog du i lite för mycket. Jag kan inte tro att denna människa finns!

Jepp, helt klart ett troll!!
  • Amor in aeternum
    mmaddee skrev 2010-11-02 08:57:59 följande:
      klart jag kan jag har ju noterna nerskrivna
    I vilken tonart börjar din låt i? Vet du vad en skala är för något? Jag som ett exempel har absolut gehör och hör nämligen vilka "toner" du har i din "låt". Skulle bara vara intresserad och höra dig säga det själv.
  • Junibrud2011

Ezna: "Börjar bli lite less faktiskt på att se signaturen överallt! Då endast för att mmaaddee känns inte verklig!!"

Då är vi två! Skulle vilja blockera henne så man inte behöver "störa" sej på henne, såsom man kan göra på FB.

• Junibrud2011

Fast man får ju skratta ganska ofta oxå

• Sörön10

Jag får vibbar från ett heelt annat forum och en heeelt annan signatur.. Men så kan man ju inte tänka! 

• Midvinterflicka

Det hela känns helt klart överdrivet.

Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänningen