Tantvarning – om igen!
Tinker, det är klart att ni ska få bestämma själva när/var/hur hon duschar!
Ni är ju fler i familjen och det finns en dusch hemma. Jag hade inte givit med mig.
Tinker, det är klart att ni ska få bestämma själva när/var/hur hon duschar!
Ni är ju fler i familjen och det finns en dusch hemma. Jag hade inte givit med mig.
Snö! (Lagom mycket.)
Det låter som att du har fullt upp Cantaton!
Här är det busväder, snö, slask, kastvindar, brrrrrrrrrrrrrr!
Fjosok, kul att få se förbandet!
Tinker, usch, dåliga chefer förstör ju för hela företaget. Alla presterar sämre för att de mår sämre. När ska företagsledningar börja lära sig detta och sparka sådana personer neråt istället för sidledes. För det är så det brukar gå till om man lyckas få bort dem, de får förpesta en annan avdelning istället.
Här kommer ett grattis till i efterskott Fjosok!
Oj Solde! Spännande med nytt boende vad säger katterna?
Ja, blä för ärkeas Tinker!
Jag är så glad att jag inte har några barn med mitt gamla ärkeas. Vi hade en papegoja ihop som jag numera har vårdnaden om. Just nu jagar jag honom angående en häst. Får jag bara hem den så är sedan allt avslutat med honom efter snart 10 år!
Bobou, maila honom och fråga vad du ska göra med prylarna. Det är ett ganska smärtfritt sätt att kommunicera på.
Jag skulle inte ha slängt det utan att fråga honom först av den enkla anledningen att så skulle jag själv inte vilja bli behandlad. Det tog mycket lång tid innan jag orkade prata med mitt ex och hämta mina saker. Hade han slängt dem hade jag inte haft en enda pryl kvar eftersom jag lämnade honom endast iförd de kläder jag hade på kroppen. Jag bodde länge i en tom lägenhet, sov på en tältsäng (enda möbeln) utan lakan och, kuddar och täcken, åt med händerna (mestadels pizza) sittande på golvet. Jag hade verkligen ingenting alls med mig. Jo, en tandborste.
Fjosok, det lät intressant!
Tinker, det kan verkligen vara jobbigt med hantverkare ibland.