• Aleta

Tantvarning – om igen!

Fjosok, hur var det? Berätta!

Soldemor...  

• Aleta
    Fjosok skrev 2010-12-11 16:17:23 följande:
    Fjosok har

Skålat med kungen,suttit 25m från närmsta kunglighet i Blå hallen, dansat runt som en tok i Gyllene salen och krockat med såväl Carl Bildt som kungens syster med make. Sedan varit på världens mest spektakulära efterfest och druckit rosa champagne som vatten med höjdare och kändisar ch kom hem 05 i morse utfestad, slut men med ett leende som ni inte anar.

Å vad jag är lycklig! :D
    Underbart! Och åååh vad jag är avundsjuk.
  • Aleta
    Kjell Präst skrev 2011-01-13 07:43:58 följande:
    Tjugondedag Knut idag - tillsammans med nyårsdagen årets stora ångestdagar, för nu ska allt det härliga julpyntet ner i sina lådor och säckar igen. Men jag överlever nog eftersom jag vet att det bara är drygt 11 månader tills det ska fram igen!
    Jag tänkte precis på det! Så himla synd att ta ner granen som är så fin...
  • Aleta

Lycka till med låten Mittiprick och Cantaton!

• Aleta

Välkommen Jeliqa!

Bobou, det låter verkligen jobbigt. Han behöver förstå att jobbet inte behöver honom riktigt så mycket! Det måste finnas en balans där han mår bra. Är man själv stressad är det jättesvårt att orka räcka till.
    Kan ni prova att göra något tillsammans som inte kräver så mycket energi, men ändå ger energi?
    Har ni någon bra simhall i närheten? Ni kanske kan gå dit en timme en kväll och slappa lite, simma kanske. Ta med en bok om ni inte orkar bada så länge och sitta och softa.

Canta och prick, kul med låten!

Soldemor, vad kul at ni ska åka och se den, hoppas den är riktigt bra! 

• Aleta
    Soldemor skrev 2011-01-25 10:30:03 följande:
    Igår var det mini-tantträff minsann!
    Vad kul! Var då någonstans?
  • Aleta
    Cantaton skrev 2011-01-26 17:56:39 följande:
    Den finns nu att lyssna på på min hemsida!
    Vad kul?
    Kan du lägga ut en länk eller hinta om var den ligger? 
  • Aleta

Nu har jag äntligen hunnit lyssna!

Så vackert, vad begåvade ni är båda två! 

Och så en extrakram till Flamman, jag önskar att jag fanns närmare och kunde ge dig en riktig. 

• Aleta
    Bobou skrev 2011-02-04 11:53:36 följande:
    Sitter på jobbet med Lena Nyman på Spotify i öronen, på förekommen anledning så att säga.
    Så himla BRA saker hon har gjort! Inte bara Kalakukkoa och Vad har du i fickan, som man (läs: jag) kanske tänker på först. På Spotify finns några sketcher också, som Stadslollan som jag lyssnar på nu. Hon var verkligen apbra!
    Ja, hon var verkligen bra!
    Det känns så konstigt när alla underbara kändisar frän när man var liten bara dör.  
  • Aleta
    Bobou skrev 2011-02-11 17:52:15 följande:
    Jag konstaterar förvånat att den här tre månader gamla tråden fortfarande är öppen; och inte nog med det, gamla trådar som stängts för länge sedan (kollade någon prästtråd) är också öppna. Har det varit så sedan nylanseringen? Vad förvirrande det skulle kunna bli med massor av aktiva trådar...
    Japp allt är öppet numera!
  • Aleta

Jag ska föreslå att de börjar med något liknande i församlingen här!
    Undrar vad de kommer att säga...  

• Aleta
    Soldemor skrev 2011-02-20 13:41:25 följande:
    Jag kan tipsa dem om massor av kul saker som konfirmander gillar! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du får jättegärna inboxa mig om ert upplägg!
  • Aleta
    Soldemor skrev 2011-02-21 11:13:17 följande:
    Nu är det inboxat - la det som svar på ett gammalt meddelande!
    Tackar!
Svar på tråden Tantvarning – om igen!