chex skrev 2010-11-13 03:09:32 följande:
Hej!jisses nu börjar jag känna mig stressad...frisören som skulle göra har o smink har avbokat för hon ska resa bort den dagen..sa nu letar jag ny frisór o sminkning. har inte skickat ut inbjudningar än, inte hittat skor, vigselförrättare, hotellbokning, kláder till fästmannen, inte fixat min vigels ring än, maste hitta skor sa jag kan sy upp klänning...okej, djupa andetag....det kommer fixa sig!har ni hittat nagra snygga skor att ha, som är varma att ha pa sig under fotografering.Jag gillar inte ugg boots, (men tror dinsko har dem, sett det pa nätet). hitta ett par super snygga boots pa dinsko men de ár slut salda och de kommer inte ta in mer :( har ni nagra tips? maste hitta utgangs lat ocksa...men har ialla fall en super duper skön dam pa ambassaden i australien som kommer fixa alla papper och vigselintyget at oss.nej nu ska det forsättas sókas efter skor o frisör!
Jag tvivlar faktiskt på att Din sko har Ugg´s, möjlitgvis kallare kopior men inte Ugg´s.
ay yes skrev 2010-11-13 10:23:56 följande:
bor du i gbg så har fiorucci rea på alla sina uggs nu
Bor inte i Gbg, men tusen tack för tipset!
Kanman be en butik som säljer Ugg att ta hem om det är en speciell modell man vill ha? Vad tror ni?