Vinterbrudar
För övrigt så var ju du Lindahl grymt snygg i din frisyr, har du någon närbild på bara den?
För övrigt så var ju du Lindahl grymt snygg i din frisyr, har du någon närbild på bara den?
Nu är jag på jakt efter underkläder.
Var inne på Twilfit igår och blev så besviken. Hittade ingenting och personalen var inte särskilt intresserade av att hjälpa mig heller. Min känsla av besvikelse kan delvis bero på att jag ite känner igen mina bröst längre. Har tappat 25 kilo och mina bröst är numera bara tomma påsar och det känns förfärligt, jag mår superdåligt av det. Vet inte vad jag ska ha för BH. Måste ha en utan axelband dessutom, så jag får inget stöd från dem för att hålla upp påsarna.
Några tips?
Haha! Idag har jag träffat Lindahl IRL!
Jag knyckte hennes supersnygga bolero och hårsmycke i ett naffs! Nu kommer jag bli, förhoppningsvis, lika vacker som hon!
TACK!
För övrigt så känns det ok med planeringen för oss. Har fixat med placeringskorten nu. VÄntar fortfarande på att prällen ska höra av sig så vi kan få ett ok på vigselprogrammet.
Hur går det för er?
Det har ju varit iaf tre bröllop i helgen. HAr ni inga berättelser och bilder tjejer?