• shakynose

Brudöverlämning - en sansad tråd om ett problem

Men om det inte bara handlar om dig och någt du står för, utan även dina familjemedlemmar så är du ju inte egoistisk! Det är väl i så fall minst lika orättvist att hon och hennes familj ska få avgöra hur er ceremoni ska se ut?

• shakynose

Okej, okej jag fattar!

JustMeAndMyLove skrev 2010-11-05 19:48:43 följande:
    Ja och det är en av mina argument. Så det är just därför det är sånt döläge, det är min familj värderingar och sätt att tänka mot hennes :/

Ja och det är en av mina argument. Så det är just därför det är sånt döläge, det är min familj värderingar och sätt att tänka mot hennes :/

• shakynose

Seriöst: Jag tror att det bästa är om ni diskuterar detta med era familjer också. Få dom att förstå att detta är jobbigt för er så att de kan hjälpa er att lösa situationen, och förhoppningsvis hjälpa er att komma fram till vad NI vill ist. för vad dom tycker.

Svar på tråden Brudöverlämning - en sansad tråd om ett problem