4e juni 2011
Vi skickade inbjudningarna strax innan nyår - de kom fram 3/1. Ingen har hört av sig! Jag är lite förvånad faktiskt. Trodde att åtminstone ett par stycken skulle ringa och gratta.
Vi skickade inbjudningarna strax innan nyår - de kom fram 3/1. Ingen har hört av sig! Jag är lite förvånad faktiskt. Trodde att åtminstone ett par stycken skulle ringa och gratta.
Börjar få lite ångest/stresskänslor. 4 månader kvar, herregud! Vi har inte börjat med ring ännu. Det fanns inga ringar som var exakt som jag ville ha så vi tänkte designa en egen, dvs låta guldsmeden göra en variant till oss. Är det för sent för det nu?
I Norge och Finland kan man designa egna frimärken som blir giltiga som riktiga frimärken också. Synd att inte svenska posten har sånt.
Hur är det med hindersprövningen egentligen? Vi skickade iväg ansökan för en vecka sedan. Hindersprövningen gäller ju i 4 månader, men gäller den från det att man får intyget eller från det att man skickade in ansökan? Det spelar väl egentligen ingen roll för oss eftersom vi skickade in ansökan efter den 4/2 - och då var det ju 4 månader kvar till vigseln.
I går nämnde jag för min BM att det är tre månader kvar bara... och nu börjar han bli lite stressad också, men bara lite.
Här i Umeå är det så förbaskat mycket snö och is att det känns som början av januari. Jag kan inte fatta att det är mars. Det känns som det är låååångt till juni.
Kom på att vi inte beställt tårta. När gör ni/har ni andra gjort det? Vi ska iofs inte ha en speciell bröllopstårta utan beställer en variant av konditoriets ordinarie tårtor och bröllopsdekorerar själva, men det är nog ett populärt konditori så man vill ju inte att de ska vara upptagna den dagen.