nsdtr skrev 2011-01-27 17:11:11 följande:
Hej alla.länge sen man va inne här nu,, hur går det för er?? Jag ska posta inbjudningskorten imorgon:)) vet att vissa kommer bli väldigt glada över att bli bjudna.. Måste ta tag i det här med sambons o bestmens kläder,,vad ska era män ha på sig,,jag vill inte att han ska ha frack,,utan kostym får det bli,,men vet inte vilken färg,,vet bara att han ska ha en vinröd slips. o mina skor,,där behöver jag hjälp,,ska ha vita finare ballerina tror jag,,vill inte ha hög klack då jag blir så mycket längre än min blivande, någon som vet någe bra ställe man kan hitta skor på:)Någon som ska ha knopplakan på borden,,har fått det som tips o det blir ju sååå mycket billigare o det ser visst snyggt ut oxå,, så varför inte!!
Har sett fina vita ballerinaskor under rubriken "brudskor" på
www.have2have.se! Min blivande man ska ha mörkgrå kavaj till svarta byxor med grå kritstrecksränder och en svart väst med mönster i. Hela kitet kallas frockcoat och då kan din blivande ha vinröd kravatt/plastrong istället för slips om ni tycker det är snyggt. Googla så får du se hur det ser ut med frockcoat och kravatt/plastrong!